Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs sun kissoille kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mikäs se juttu oli kun mulle kerrottiin että oon kuollu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mikäs se juttu oli kun mulle kerrottiin että oon kuollu![]()
Taas?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä tulin kans kurkkaan tänneaikast laiskasti on tullut käytyä tääl viime aikoina...ei varmaan paha asia kuiteskaan :snotty:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä tulin kans kurkkaan tänneaikast laiskasti on tullut käytyä tääl viime aikoina...ei varmaan paha asia kuiteskaan :snotty:
![]()
ei oo paha ollenkaan. huomaamatta meni 3 kk että en täällä käynyt
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mikäs se juttu oli kun mulle kerrottiin että oon kuollu![]()
Taas?
sisko soitteli tässä joku aika sitten että ootko vielä hengissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs sun kissoille kuuluu?
hyvää kuuluu, täällä meillä kaksi 10 viikkoista pentua :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä tulin kans kurkkaan tänneaikast laiskasti on tullut käytyä tääl viime aikoina...ei varmaan paha asia kuiteskaan :snotty:
![]()
ei oo paha ollenkaan. huomaamatta meni 3 kk että en täällä käynyt
Siis olit 3kk bannissa