Mitäs tänne kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
noh.. lähinnä on puhuttanut rytkäätys rosaleen aihe: miksi naiset antavat itsensä rupsahtaa parisuhteessa lasten jälkeen. Ketju ehti jopa 35 sivuiseksi herjausketjuksi, ja sitten sen joku poisti. Että eipä tänne muuta. Kovin on puhuttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja b:
noh.. lähinnä on puhuttanut rytkäätys rosaleen aihe: miksi naiset antavat itsensä rupsahtaa parisuhteessa lasten jälkeen. Ketju ehti jopa 35 sivuiseksi herjausketjuksi, ja sitten sen joku poisti. Että eipä tänne muuta. Kovin on puhuttanut.

Piti just sanoa että tätähän tänne on tuo pari päivää kuulunut :D

Alkuperäinen kirjoittaja b:

Ohhoh :o

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Heti ku mä en oo joutanu:
istutamaan enää niin usein koneella(lue nykysin vaan kerran päivässä :laugh:) täällä tapahtuu :D

Mä en jouda nykyään istumaan perse homeessa kotona niin en tiedä mitä täällä tapahtuu :/

Oho vähän kirovirheitä.
Joo mäki just alotin yhessä työpaikassa niin en oo jaksanu enkä joutanu käyä ku kerran kattoo mitä täällä näkyy, ja senki kerran enemmän tuolla kerhopuolella

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Heti ku mä en oo joutanu:
istutamaan enää niin usein koneella(lue nykysin vaan kerran päivässä :laugh:) täällä tapahtuu :D

Mä en jouda nykyään istumaan perse homeessa kotona niin en tiedä mitä täällä tapahtuu :/

Oho vähän kirovirheitä.
Joo mäki just alotin yhessä työpaikassa niin en oo jaksanu enkä joutanu käyä ku kerran kattoo mitä täällä näkyy, ja senki kerran enemmän tuolla kerhopuolella

Moon ollut tuolla töissä ennenkin mut on välillä niin saakelin rankkoja päiviä :headwall:

Yhteistyössä