Tuleeko teille koskaa Mitäs Nyt?-kiintiö täyteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tulee aika usein..olenkin jo poistanut tiedot profiilista ja kohta alan silloin tällöin harmailla..ei jaksa lukea näitä toistaan tyhmemepiä juttuja välillä..eikä muutenkaan enää roikkua täällä..

Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Pariviikkoa meni että humahti, mut yks paikka, mistä ei pysty luopumaan ; irc :D se oikea siis.
Se juttelu on paljon nopeatempoisempaa ja siel ei oo turhia trolleja

Mä käyn kyllä täällä päivittäin,mutta aina ei jaksa keskustella,odotuspuolen kuulumisia lähinnä välillä lueskelen.

saas ny nähdä vaikuttaako sylivauva täällä oloon.olen esim. juuri nyt onnellisen sidottuna sohvaan imetystyynyn, vauvan ja koneen kanssa nelisteen. tää on niin söpö että ei tästä ole kiire pois

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
saas ny nähdä vaikuttaako sylivauva täällä oloon.olen esim. juuri nyt onnellisen sidottuna sohvaan imetystyynyn, vauvan ja koneen kanssa nelisteen. tää on niin söpö että ei tästä ole kiire pois

:heart:

Oletko siis saanut jo vauvan?! Paljon onnea!! :heart: :heart:

Minulle tullut kiintiö lähes täyteen, menee useita päiviä etten käy täällä ollenkaan, nyt kun hetki taas aikaa tässä koneella olla niin tulin välillä katsomaan mitäs täällä tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Pariviikkoa meni että humahti, mut yks paikka, mistä ei pysty luopumaan ; irc :D se oikea siis.
Se juttelu on paljon nopeatempoisempaa ja siel ei oo turhia trolleja

Mä käyn kyllä täällä päivittäin,mutta aina ei jaksa keskustella,odotuspuolen kuulumisia lähinnä välillä lueskelen.

Opettele irkin käyttö ;) Harvoin on tylsiä juttuja

Yhteistyössä