Mitäs tänään ruokana? :p

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hp:
Syökö kaikki viikonloppuna vaan yhden lämpimän aterian?

Meillä oli lounaaksi possupaistia ja bataattilaatikkoa ja iltaruuaksi on makaronia ja jauhelihakastiketta.

Siis tuossa aikaisemmin syötiin jo lasagnea, mut ajattelin tehdä toisen ruoan jo nyt valmiiksi koska on muuta hommaa että sitten myöhemmin ei enää kerkee :) Kyllä me kahteen kertaan joka päivä syödään, mut ei joka aterialla ole kuitenkaan eri ruokaa.

Salaattia, ruisleipää, vettä ja illalla mansikoita ja ananasta :p . Raskaana oon ja painoo tullu vähän turhankin paljon ja joulun jälkeen alotin heti tämmösen keventämisen.

aamulla sydänystävällinen kaurapuuro ja itse poimituista vadelmista tehty kiisseli. Sitten lohikeitto( Kaupasta vain lohi, muut itse kasvatettua), välipalaksi mansikoita ja omena, iltaruoaksi perunoita, itsetehtyjä lihapullia, höyrytettyjä kasviksia ja salaattia ( tässäkin ateriassa kaupasta jauheliha, kurkku, salaatti ja tomaatti). Iltapalaksi ruisleipää ja keitettyä kananmunaa. Kokeilin itse viime kesänä kasvattaa kaikkea mahdollista ja huomaa kyllä ruokalaskussa ja ollaan myös terveempiä ku muina talvina. VArsinkin poika joka tosi paljon sairastanut ei ole tälle talvelle ollut kertaakaan kipeä. Lisäksi itse tehtyä omena-mustikka-vadelma ja mansikkamehua.

Yhteistyössä