mitäs tämä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku 3

Jäsen
21.09.2008
54
0
6
eilen kun kävin vessassa tuli paperiin tippa liman sekaista verta sit ei mitää viime yöna tuli pissatessa pari tippaa ja nyt aamulla tuli siteeseen enemmän ja jatkuu...menkat ei ole mulla ikina alkanu tiputttelemalla...outo juttu menkat kyl pitäs alkaa huomena josko tää si ois sitä :(

Mä seuraisin sinuna tilannetta ja jos vuoto pysyy sun mielestä omituisena, hommaisin raskaustestin. Mä en henkilökohtaisesti pysty päättelemään mitään omasta alkuvuodosta, joka vaihtelee kierroittain volyymiltään aika paljon. Toivon kuitenkin, että lopputulos olisi toiveesi mukainen :)

Alkuperäinen kirjoittaja pikku 3:
eilen kun kävin vessassa tuli paperiin tippa liman sekaista verta sit ei mitää viime yöna tuli pissatessa pari tippaa ja nyt aamulla tuli siteeseen enemmän ja jatkuu...menkat ei ole mulla ikina alkanu tiputttelemalla...outo juttu menkat kyl pitäs alkaa huomena josko tää si ois sitä :(

mulla juuri sama tilanne,yleensä kk alkaa isolla vuodolla ja sit niukkenee ihan olemattomaan. Tänään alkoi aamulla ja tulee vaan vähän kun pyyhkii :/

mä aattelin oottaa kuitenkin pari päivää ja sit jos vielä tuntuu että vuoto epänormaalia niin teen testin.

ensimmäistä kun ootin niin tuli 2 kk normaalisti :|

nyt siis toiveissa 2

No jos jotain positiivista toivoa haluatte, niin mulla oli ohme tuhrua pari päivää ja sitten kun menkkojen aika tuli oikeasti, vuoto hieman lisääntyi ja oli aavistuksen verisempää. En tarvinnut kyllä edes sidettä vaan lähinnä pyyhkiessä jäi paperiin verensekaista limaa. Tätä kesti miltei VIIKON tuhruttelupäivät mukaanlukien ja RASKAANA OLTIIN :heart: ja ollaan yhä :wave:

Yhteistyössä