Mitäs tämä nyt sitten on?Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Imeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Imeissään

Vieras
Moi,

Äsken ylös noustessa tunsin housuihin lirahtavan jotain. Riensin tietty paniikissa vessaan ja pikkuhousut märkän nesteestä? Ei haissut pissalle ja valkovuodoksi ihan veden väristä? Mitä tää voi olla? Ei kai vaan lapsivettä???!! Onkohan syytä huoleen? Voiko valkovuoto olla vettä? Onko muilla ollut vastaavia lurahduksia mulla viikkoja 21+3. Mitään kipuja tms. ei ole.
Vastauksista kiitollinen.

Valkovuoto voi hyvin olla vetistä, aika tavallinen tapaus taitaa olla. Toki pitää tarkkailla, että näin oli, mutta tuon lapsiveden tuoksu on kai jotenkin erilainen, kuka osaa nataa hyvän kuvauksen?

Kyllä mulla ainakin valkovuotoa lorahtelee nykyään kun vettä vaan. Housut kastuu useasti päivässä. On todella lirua ja vesimäistä. Ihan normaalia. Mulla viikkoja 24.

Tietääkö joku tosiaan mistä tietää, että kyseessä on valkovuoto eikä lapsiveden tihkuminen? Tuo ""neste"" oli tosiaan ihan kuin vettä eikä pikkuhousuihin jäänyt mitään ""valkoista"" kuten valkovuodosta yleensä. Onko edes mahdollista, että pasivettä pääsisi ulos tässä vaiheessa?Onko se sit vaan niin, että valkovuoto voi muuttua tuollaiseksi ""vedeksi"" näin raskaana. Voi tätä huolestumista, toivottvasti ei oo mitään vakavaa.

Yhteistyössä