Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no nyt voidaan alottaa se riehuminen :attn: B)
mistäs alotetaan? :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no nyt voidaan alottaa se riehuminen :attn: B)
Joo,mä en saa syödä enää makeeta |O
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oonko mä jäänyt taas kaikesta kivasta paitsi? :'( Voisko joku ilmoittaa mulle kun täällä seuraavan kerran on äksönii? |O
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no nyt voidaan alottaa se riehuminen :attn: B)
no mitäs sitte, mä en ole syöny vuosikausiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuInkKuli:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no nyt voidaan alottaa se riehuminen :attn: B)
vaikee syödä ilman päätä :|
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no nyt voidaan alottaa se riehuminen :attn: B)
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:NO EI NE KARHUKKAA AINA RIEHU! Vetävät välil puolukkaa...
...joo, ja ei muuten mitään käsitystä mitä on riehuttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuInkKuli:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no nyt voidaan alottaa se riehuminen :attn: B)
vaikee syödä ilman päätä :|
en enää viitti edes kommentoida näitä ... :/
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Oliks se Baddi eilen liikenteessä, ku niin paljon liikenteessä junnas tietyn merkkisiä autoja? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Oliks se Baddi eilen liikenteessä, ku niin paljon liikenteessä junnas tietyn merkkisiä autoja? :wave:
Ai Volvoja vai![]()
Ei ne junnaa,ne menee eteenpäin,niinkuin AUTON kuuluukin mennä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no nyt voidaan alottaa se riehuminen :attn: B)
Lässyn lässyn,nyt saat jaksaa mun ärjymistä täällä,kun huudan sokerin tuskissani :kieh:
Hitto vie, just lähössä kauppaan. :snotty: Ja päiväunetkin nukkumatta, pöh. |O Mutta, jos otan iltaunet, ja sitten herään palstaileen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oonko mä jäänyt taas kaikesta kivasta paitsi? :'( Voisko joku ilmoittaa mulle kun täällä seuraavan kerran on äksönii? |O
pysy nyt paikalla, kohta on...
joko on päiväunet nukuttu iltavuroa varten :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no nyt voidaan alottaa se riehuminen :attn: B)
Lässyn lässyn,nyt saat jaksaa mun ärjymistä täällä,kun huudan sokerin tuskissani :kieh:
![]()
ne oikeet autot on muuten tehty 60 luvulla ja ihan jossain muualla kun ruotsissa.
(taas pitäis oma volvo pestä)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Oliks se Baddi eilen liikenteessä, ku niin paljon liikenteessä junnas tietyn merkkisiä autoja? :wave:
Ai Volvoja vai![]()
Ei ne junnaa,ne menee eteenpäin,niinkuin AUTON kuuluukin mennä![]()
No, eilen ainakin junnasivat!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no nyt voidaan alottaa se riehuminen :attn: B)
![]()
ne oikeet autot on muuten tehty 60 luvulla ja ihan jossain muualla kun ruotsissa.
Vai päätönkö se olikin joka junnas?
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no nyt voidaan alottaa se riehuminen :attn: B)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no nyt voidaan alottaa se riehuminen :attn: B)
![]()
en, työmatkain meni lievää ylinopeutta käyttäen![]()
hommaa se mese niin ei tarvii täällä joka asiaa erikseen tiedustella![]()