Mitäs sitten kun sitä miestä ei saa puhuttua siihen lapsentekoon enään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Joo,meillä mies siis ei halua,ja mielipidettään ei muuta.on tehnyt sen hyvin selväksi.

Eikä siinä mitään,kunnioitan hänen päätöstään,mutta ihan pikkasen jää sellainen olo,että en meinaa millään tyytyä tähän osaani...kovin vielä yhden lapsen haluaisin,mutta ei tässä ole mitään tehtävissä enään:(

Minä nyt sitten joudun hautaamaan haaveet,jotenkin sekin tuntuu pirun väärältä,vaikka onkin kahden kauppa,hassua.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mitkä ovat miehesi perustelut? Montako teillä on jo? Meillä voi tulla käymään vähän samalla lailla, kun miehellä on käsitys että 2 lasta KUULUU olla. :kieh:

Todella looginen selitys. Sähän voit sanoa, että lapsia KUULUU olla 3. :xmas:

Mitkä ovat miehesi perustelut? Montako teillä on jo? Meillä voi tulla käymään vähän samalla lailla, kun miehellä on käsitys että 2 lasta KUULUU olla. :kieh:

Perusteluina se että pojat on jo niin isoja,saadaan alkaa matkustelemaan jokusen vuoden päästä kaksinkin vapaammin jne.Lapsenlapsia ootellessa kuulemma:)

meillä on pojat 9 ja reilu 7 vuotiaita.

Arvaa olenko yrittänyt? :snotty: Vaan mä luotan siihen että meillä on niin monta vuotta aikaa, että saan vielä väsytysvoiton. :D

Mulla alkaa ikä tuleen vastaan...luulen että mieskin miettii ikäänsä,hän täyttää 35 syksyllä,itse oon 28.

semmoinen asia että ikävää jos siitä ei toinen edes pysty keskustelemaan ja sinun mielipidettäsi huomiomaan.. :hug:
miksei kaksin voisi matkustella vaikka vanhimmat lapset ja vauva isompana ois hoidossa ? mahtaisko olla häthätään keksiny hatustaan tommoisella syyllä on sulle heittänyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
semmoinen asia että ikävää jos siitä ei toinen edes pysty keskustelemaan ja sinun mielipidettäsi huomiomaan.. :hug:
miksei kaksin voisi matkustella vaikka vanhimmat lapset ja vauva isompana ois hoidossa ? mahtaisko olla häthätään keksiny hatustaan tommoisella syyllä on sulle heittänyt?

Niin...kyllä me siitä keskustellaan,mies vaan on oppinut hyväksi puheenaiheen vaihtajaksi.Kai se voi olla ihan peruste sekin ettei vaan enään halua?aloittaa kaikkea alusta jne.

Et voi tehdä mitään.

mun käveri teki tossa tilanteessa sen, että otti aikalisän avioliitosta ja muutti omilleen muutamaks kuukaudeksi ja kumpikin sai elää kuten halus.. No kamu löys baarista siittäjän ja tuli raskaaks. Ja kuinka ollakaan palasivat aviopuolison kanssa takas yhteen ja raskaus jatkui. he ovat nyt "uusioperhe" :| :| :|

Alkuperäinen kirjoittaja höpönassuinen Homsantuusa:
Et voi tehdä mitään.

mun käveri teki tossa tilanteessa sen, että otti aikalisän avioliitosta ja muutti omilleen muutamaks kuukaudeksi ja kumpikin sai elää kuten halus.. No kamu löys baarista siittäjän ja tuli raskaaks. Ja kuinka ollakaan palasivat aviopuolison kanssa takas yhteen ja raskaus jatkui. he ovat nyt "uusioperhe" :| :| :|

Ohhoh.Uskon kyllä että tällaisista tilanteista saisi vaikka minkä riidan aikaiseksi jos haluaisi,jopa eron jne.

Et voi tehdä mitään.

Itse tyytyisin 100 kertaa mielummin kahteen lapseen, kuin eroaisin miehestäni. Saati sitten etsisin jonku toisen siittäjän. Minä haluan mieheni kanssa lapsia, en mitä tahansa vauvaa. En tajua tuommoista yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Arvaa olenko yrittänyt? :snotty: Vaan mä luotan siihen että meillä on niin monta vuotta aikaa, että saan vielä väsytysvoiton. :D

Mulla alkaa ikä tuleen vastaan...luulen että mieskin miettii ikäänsä,hän täyttää 35 syksyllä,itse oon 28.

jos sä oot 28 niin kyllähän sulla on vielä ainakin 10 vuotta aikaa tehdä lapsia!

Et voi tehdä mitään.

Itse tyytyisin 100 kertaa mielummin kahteen lapseen, kuin eroaisin miehestäni. Saati sitten etsisin jonku toisen siittäjän. Minä haluan mieheni kanssa lapsia, en mitä tahansa vauvaa. En tajua tuommoista yhtään.

Samoilla linjoilla ollaan täälläkin.Onneksi on nuo kaksi lasta

:heart:

tosiaan et ole edes vanha vielä.. ja kyllähän se ukon mieli voi muuttua, kiikutat sen katsomaa uusia vauveleita jos tutuille syntyy :) meitin oma ihan rakastui kummilapseensa kun syliinsä sen sai ja sit silti iksi kauhia vauvakuume.. no meil ei kyl muksuja ollet silloi..

voiskohan sun ukolle nousta uudelleen ? vähän ajan päästä..

tosiaan et ole edes vanha vielä.. ja kyllähän se ukon mieli voi muuttua, kiikutat sen katsomaa uusia vauveleita jos tutuille syntyy :) meitin oma ihan rakastui kummilapseensa kun syliinsä sen sai ja sit silti iksi kauhia vauvakuume.. no meil ei kyl muksuja ollet silloi..

Epäilen muttei sitä tietty koskaan tiedä.Mä en vaan haluaisi kauheasti yli 3 kymppisenä saada enään lapsia.Ja mies taas tietää sen:)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Epäilen muttei sitä tietty koskaan tiedä.Mä en vaan haluaisi kauheasti yli 3 kymppisenä saada enään lapsia.Ja mies taas tietää sen:)

Miksi et halua yli 3 kymppisenä lapsia?

mä kyllä hyvin ymmärrän miestäsi, en minäkään halua uudestaan aloittaa alusta kaikkea! haukkukaa vaan mutta en nauttinut pätkääkään vauva/taapero ajasta! tollanen 4v on paljon kivempi asuinkumppani! enkä tosiaankaan halua ajatellallakkaan sitä että kun tää ois jo kouluiässä ja liikkuminen yms paljon helpompaa, että yhtäkkiä pitäis taas olla 24/7 sidottu aina siirtää omat tarpeet syrjään.

Yhteistyössä