Mitäs sanotte tästä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Kiitos! Mustakin ne yläkerran huoneet näytti tosi pieniltä, mut mun mies sanoi et kuvat on otettu "millä lie" objektiivillä.

Mä katoin mittasuhteita vaan siitä, että oletin yhdessä makkarissa olevan 160-senttisen sängyn. Siinä oli kuitenkin ihan kulkutilaa, eikä sängyn laidatkaan ihan seinissä kiinni olleet. Eli sellainen ok kokoinen huone, ei mikään jätti-iso mutta kuitenkin sopiva.

Oli kyllä kiva talo!

Mäkin antasin miinuksen vuokratontista, ja ehdottomasti tontin liian pienestä koosta. Mutta jos ette isompaa kaipaakaan niin mikäs siinä.

Kiva ja valoisa talo.

Täytyy kyllä lisätä, että naapurimökki oli ihan karmeen värinen :x :D

"Täytyy kyllä lisätä, että naapurimökki oli ihan karmeen värinen"
No niimpäs olikin, en tota huomannutkaan :D . Ja tosiaan, onhan se tontti pieni :/ , mut eipä ois paljoa hoidettavaakaan ...

Alkuperäinen kirjoittaja Senna:
Lastenhuoneen vinoseinä on epäkäytännöllinen, tontti on tosi pieni, paljon puupintoja, kallis sähkölasku......siinä muutamia huonoja puolia muuten oikein kivasta talosta.

Paljon puupintoja??? :o Eihän tuola ollu juuri ollenkaan, katot vaan, ja neki liiaksi vaalennetut. Mun mielestä. Mun mielestä aivan liian valkoinen, mutta toisaalta onhan seki kiva, kunhan sitä ei ole liikaa. Mutta verhoilla ja muillahan saa kyllä väriä.

Siistin näköinen talo!

Mut muuten ihmettelin että miks portaista niin paljo kuvia? Ja miksi pienessä pesuhuoneessa kaksi suihkua? Omituista...

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Mut muuten ihmettelin että miks portaista niin paljo kuvia? Ja miksi pienessä pesuhuoneessa kaksi suihkua? Omituista...

Jos ne portaat olivat kuvaajan mielestä tosi hienot, tai hän oli kulkenut talossa ja mennyt yläkertaan ja tullut taas alas ja kävellyt ohi, ja aina näpännyt ohimennessää kuvan :D Tai sitten tosi kallis hankinta, jolloin niitä pitää korostaa ;)

Muuten kiva,mut vessa on tosi ahistava.Ei olla ihan onnistuttu siinä mitä on lähdetty tekemään.
Joko paska lentää tosi nopsaan,tai sitten et saa ängättyy sitä ulos ollenkaan.

Musta oli ahdasta. Eli esim. saunan pesutilassa suihkut tosi lähekkäin vierekkäin, ja pesutila tosi ahdas. Vessa näytti tosi pieneltä. Samoin yläkerran makkarit ja aula. Minä tykkäsin materiaaleista ja väreistä, mutta silti siellä oli mun mielestä ahdasta.

Mutta paikan päällä pitäisi varmaan käydä kattomassa mittasuhteita, että vois varma olla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana talo, mutta kun kysyttiin miksi ei, niin aivan liian iso meille olisi. En mä muuten osaa sanoa. liikaa siivottavaa, liikaa huoneita. :D

Ja huomasin toisen oleellisen seikan mikä olisi ehdoton este. Eli sähkölämmitys, mahtaa syödä hirveän määrän sähköä. Kokoakin kun on, eli ei siksikään. :P

Yhteistyössä