Mitäs sanotte tähän...???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
eilen kun jutskailtiin ukon kans niin tajusin ettei ukko vois muuttaa tältä paikkakunnalta mun töiden tai mun koulun takia.Vaik se on yrittäjä eli pystyy toimii lähes missä vaan!Mutta syy oli se että kun hän on täältä talon ostanu(vieläpä ex-akan kanssa,mikä mua ärsyttää kun en ole saanu ite tähän paikkaan vaikuttaa) ja tähän paikkaan panostanu niin ei halua lähtee mihinkää.!!!!!!

kukas nyt kotontaan haluaisi lähteä. mie tavallaan kyllä ymmärtäisin... en miekää lähtis täältä jos mies sais jostain muualta töitä, tai siis no lähtisin jos mieki saisin mutta piiiitkän jankkaamisen jälkeen vasta.

Lopeta toi pöhlöily. Olisit miettinyt asiaa ennen kuin yhteen menitte. Mikähän tässä mahtaa olla itsekästä toimintaa. Taisit olla vain ahne, kun otit yrittäjämiehen jolla oli valmiina talokin odottamassa. Nyt siten vingut ja mangut täälllä tuollaista.

Ei se yrityksen toimipaikan muuttaminenkaan välttämättä niin mutkatonta ole. Riippuu tietysti alasta.
Meillä taas on niinpäin, että mä tajuan oikein hyvin, ettei yritystoiminnan takia voida muuttaa, mutta opiskelen silti 300 km:n päässä. Mies pärjää täällä oikein hyvin lasten kanssa kun olen poissa.

Toisaalta ymmärrän, toisaalta en.
Itse olen muuttanut usein eri kaupunkiin ja nyt kun mies asunut täällä nykyisessä paikassa koko ikänsä on hänen erittäin vaikea kuvitella muuttavansa mihinkään. Kurjaa, mutta minä nyt sitten olen vain yrittänyt sopeutua siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ei se yrityksen toimipaikan muuttaminenkaan välttämättä niin mutkatonta ole. Riippuu tietysti alasta.
Meillä taas on niinpäin, että mä tajuan oikein hyvin, ettei yritystoiminnan takia voida muuttaa, mutta opiskelen silti 300 km:n päässä. Mies pärjää täällä oikein hyvin lasten kanssa kun olen poissa.

miten ootte järjestäny ton???

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

miten ootte järjestäny ton???

Mä opiskelen viikonloppuisin, mahdollisessa tulevassa työpaikassa, eli lähden perjantai iltana ja tulen joko sunnuntai iltana tai maanantai iltana. Enkä ole ihan joka viikonloppu poissa, noin jokatoinen viikonloppu.
Samoin tulevaisuudessa tulisin olemaan töissä noin 1-2 viikonloppua/kk.