Mitäs sanotte mun syömisistäni tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihis

Vieras
Aamulla 2 kuppiakahvia ja 1 täysjyväpaahtis, kera juuston ja kurkun
lounas pieni kuppi kirkasta kanakeittoa ja 2 täysjyväpaahtista kurkulla ja tomaatilla
Illallinen: puolikas meetvursti, ananas pitsa

n.2 l vettä

Teetä

Näin määrällisesti yleensä, mutta toki ruokana on usemmiten muuta kuin pitsaa, mutta siis lounaalla kevyempää ja päivällisellä tuhdimpaa.

Laihdutettavaa on 25kiloa.. (ei taida tulla mitään) en osaa syödä muuten kuin näin.. : (

Mun äiti on laihduttanu Painonvartijoiden pisteillä nyt 20 kg. Kauheesti se on kehunu ja sanonu ettei oo kertaakaan nälkä tullut. Ja hänellä oli se laihduttaminen tosi vaikeeta, mikään muu ei onnistunut.

Missä sun proteiinit on, sulla on vaan viljaa ja ja vähän vihanneksia näön vuoksi. Et saa tuolla tavalla kun itelles löysän nahan jos satutkin painoa pudottamaan. Lihakset lähtee ensimmäisenä tuolla dieetillä.

Viikossa lihoin 3kg joten enpä jatkanut..
Joo, mun lääkäri sanoo, että mun pitää syödä enemmän varsinkin kun liikun paljon, mutta kun mä en saa alas!
Olen lihonut sairauteni takia tuon 25kiloa nyt siihen on lääke, mutta paino ei vaan tipu.. : (

Ja siis tosi harvinaista, että syön pitsaa. Yleensä lounaalla siis keitto ja leipä, illalla laatikkoa/pataa ja salaattia. En niin tykkää lihasta, tiedän mulla on proteiinissa vajetta, mutta mä en saa maitotuotteita alas, pavut menee samoin kananmuna ja joskus kalaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, mun lääkäri sanoo, että mun pitää syödä enemmän varsinkin kun liikun paljon, mutta kun mä en saa alas!
Olen lihonut sairauteni takia tuon 25kiloa nyt siihen on lääke, mutta paino ei vaan tipu.. : (

Sä et tainnut oikeasti noudattaa ohjeita????

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Luovutit liian äkkiä! ja karppauksessa pitää unohtaa se vaa'an tuijottaminen, mittanauhat kertoo alussa enemmän.

siinä karppauksessa, myös mittasin itseni (en ainoastaan punninut ja + näytti mittanauhakin.
Niin puolikas pitsa pitseeriassa jossa oli meetvurstia ja ananasta ja juustoa. Olen 95kg ja 165cm tavoite on 25kg pois (ennen sairautta lukemiin siis päästä). Ja mitä tulee mun liikkumisiin niin olen tänään(kin) uinut 1,5km raippaasti + pyöräillyt 15km.

Yhteistyössä