Mitäs sanoisitte tälle mun miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Meillä on yhdessä sovittu aikaa sitten, että omista menoista (saunailloista yms.) pitäis ilmoittaa toiselle ajoissa. Äsken tulin töistä puoli kahdeksalta ja aika väsyneenä. Miehen kaveri tuli siihen laittamaan jonkun sähköpistorasian kiinni ja sitten kysyivät minulta, että käviskö jos lähtisivät yhdessä saunomaan heille. Miehen pitäisi kyllä tietää, että haluan, että näistä asioista sovitaan etukäteen. En kehdannut kieltää, kun olisin vaan saanut siitä taas jonkun pirttihirmun maineen.
Kun kaveri oli sit lähtenyt ja mieheni oli lähdössä omalla autolla perään, niin mies kysyi, että onko paha mieli. Minulla on kasapäin tiskejä ja pyykit narulla, kun kukaan ei ole niitä laittanut sillä aikaa kun olin töissä. Sanoin että olisin halunnut jutella vähän (meillä on vähän parisuhde ongelmia). Ajattelin että olisi yhdessä tehty loput kotityöt, mutta mies kiukutteli kun joutui vähän siivoamaan leikkimökistä hiekkoja.
Mies sanoi mulle, että voin kyllä puhua hänelle. No sillä hetkellä minulla ei juttu luistanut, kun toinen seisoo auton vieressä ja näyttää olevan kiireesti häipymässä. Sain sitten sen kuvan, että on oma syyni, kun nyt en kerran sitten puhu. On myös oma syyni, että hän lähtee, koska annoin luvan. Vaikkakin hän tasan tarkkaan tietää, etten kehtaa kaverin kuullen kieltää.
Mitä mun pitäisi tälle mun miehelle sanoa, että muuttuisi? Eiks kellään muulla ole tämmöstä äijää? Sama kuvio toistuu aina vaan. Kaverit on aina etusijalla, vaikka väittää muuta.

Siis täh, kai sitä joskus voi ja pitääkin tehdä asioita sponttanisti hetken mielijohteesta !! Ethän voi mieheltäs tollasta vaatia et aina ajois ilmottaa. Etkö muka ite lähe koskaa mihkää sillain hetken mielijohteesta? Harrastatte varmaan seksiäkin kalenteriin merkittynä päivänä :D Aika pirttihirmulta kuulostat kyllä...

Jos sopisitte miehen kanssa jonkun keskusteluillan? Jos saisitte vaikka lapset hoitoon johonkin vähäksikin aikaa ja sopisitte että lauantaina kello seitsemän puhutaan?

Miehesi kysyi sinulta lupaa. Joku olisi lähtenyt ilman kysymistäkin.

Lohdutuksena voin sanoo et kyllä tuollasia miehiä löytyy muitaki :/ Mä ainaki oon oppinu et täytyy sanoa suoraan mitä ajattelee eikä kannata olettaa et kyllähän miehen pitäs tietää mitä ajattelen ( ei ne yleensä tiedä.. B) ) . Mä ainaki sanon jos en haluu et mies johonki lähtee, ihan sama mulle minä pirttihirmuna sen kaverit mua pitää :D Ymmärtäkööt ettei ukkoni enää vietä railakasta poikamieselämää :D

Mun ex oli samanlainen. Tiesi tasan tarkkaan mitä ajattelen jos lähtee ns. lyhyellä varoitusajalla, ja käytti aina hyäkseen tilannetta että kysyy kamunsa aikaan, kun ties etten viitti alkaa siinä vaahtoomaan, kunnes yks kerta huusin niin että kitarisat näkyi kun teki saman tempun, kamunsa otti ja häipyi vähin ääniin, tyyliin hänen on ehken nyt paras lähteä, lähdetään joskus toiste kaljalle. Sotahan sitten syttyi kun kamunsa oli lähtenyt, mutta tulipahan raikastettuu ilmaa ja puhuttua taas kerran asia halki, sen jälkeen sopimus kyllä piti ihan ok, aikansa. Kunnes taas alkoi pikkuhiljaa lipsua ja kamut valloitti taas ykkös sijan ja kalja, kuningasjuoma, sen jälkeen ja kaiken muun paskan kun suhde ei toiminut, hän saikin avioeropaprut käteensä, jolloin toivotin vaan mukavia kalja ja saunailtoja kamujen kanssa, nyt kun ois aikaa eikä tartte eukon napinaa kuunnella.
Joten tiedän tasan tarkkaan mille sinusta tuntuu.
Toi vit.....armottomasti ja helposti syyttää itteensä, olinko liian vaativa , oisko pitänyt niin ja näin, onko syy sittenkin minussa, mutta lopeta sellainen miettiminen.
Koklaa seuraavan kerran älähtää kamujen kuullen.
Se on kumma muuten miten ainakin sinkkukamut on aina perheellistä houkuttelemassa saunoo ym.prkl :kieh:

Meillä molemmat harrastaa noita äkkilähtöjä ja kummallakaan ei ole asiaan minkäänlaista nokan koputtamista. Kohta minunki mies kotiutuu töistä. Ilmoitan meneväni kaverin tykö kahville ja pyydän tyhjäämään tiskikoneen, jos ei jaksa tyhjätä, niin eipä ne astiat mihinkään karkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Siis täh, kai sitä joskus voi ja pitääkin tehdä asioita sponttanisti hetken mielijohteesta !! Ethän voi mieheltäs tollasta vaatia et aina ajois ilmottaa. Etkö muka ite lähe koskaa mihkää sillain hetken mielijohteesta? Harrastatte varmaan seksiäkin kalenteriin merkittynä päivänä :D Aika pirttihirmulta kuulostat kyllä...
En koskaan lähde mihinkään sillälailla, kun miehen mielestä mun menot on turhia. Ja mulle tuli tänään sairaalasta soitto ja olisin siitä halunnut puhua, ja hän tiesi siitä.

Jos haluat tietää hänen muista tekemisistää niin tässä tulee:1kun synnytin meidän toisen lapsen, hän päätti samana iltana jättää mut yksin ja lähteä ryyppäämään. Yöllä sitten oksenteli vessassa ja haukkui mut, kun halusin vaan päästä pissalle. jouduin käymään lasten potalla. Yöllä sit herätti mut uudelleen, kun häneltä oli pää tippun vessanpöntön väliin ja halus apua.
2.Olin 8 kuulla rakaana, kun yöllä hain hänet pikkujouluista. Jouduin pysäyttää auton, koska hän halusi oksennella. Mulla oli lapset kyydissä. Sitten hän karkasi autosta ja juoksi junaradalle. Jouduin ottamaan kiinni ja onneksi yks mies pysäytti auton ja tuli apuun. Samana iltana hän heitteli tuolilla minua ja käski tilata ambulanssin, kun aikoo tappaa minut. Soitin sit viimenään sen ja ne kävi vaan vähän sitä rauhottelemassa. Samantapasia juttuja on käynyt useammin, mutten jaksa kaikkia kertoa.

Mä en kyllä juurikaan tuollasta ukkoa kattelis... :o Aika hurjan kuulosta menoa.. Täytyy kyl sanoo et nyt ymmärrän kyl aika paljon paremmin mikset haluu miestäs kaljottelureissuille varsinkaan tuollai yllättäen...

Äidiksi tultuaan nainen ei varmaan koskaan enää mene samalla lailla kuin mies, vaikka kuinka huvittaisi/yrittäisi/päättäisi kerrankin vain lähteä ja olla huolehtimatta...jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Tämä tuli mieleen ap:n aloituksesta. Mutta tämä miehen kännikäyttäytyminen on sitten sen verran törkeää, että jotain pitäis varmaan tehdä. Onko selvinpäin agressiivinen? Onko kännissä oikeesti uhkaava vai vaan huomionhakuinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Tulimieli:
Äidiksi tultuaan nainen ei varmaan koskaan enää mene samalla lailla kuin mies, vaikka kuinka huvittaisi/yrittäisi/päättäisi kerrankin vain lähteä ja olla huolehtimatta...jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Tämä tuli mieleen ap:n aloituksesta. Mutta tämä miehen kännikäyttäytyminen on sitten sen verran törkeää, että jotain pitäis varmaan tehdä. Onko selvinpäin agressiivinen? Onko kännissä oikeesti uhkaava vai vaan huomionhakuinen?
Ei ole selvinpäin agressiivinen. Humalassa on vihamielinen ja käyttäytyy tosi oudosti ja sekavasti. Ei kuitenkaan koskaan ole hakannut. Muuten on todella hankala ja hänestä pitää koko ajan huolehtia, ettei satu mitään outoa. Saattaa keksiä vaikka mitä älytöntä.

Yhteistyössä