Mitäs ruokaa tänään?

me mennään syömään pyhäinpv lounasta kylätalolle, siellä tarjolla porsaan ulkofile,perunat,janssoninkiusaus,kasviskratiini,lihapullat,salaatti ainekset,leipä,voi,juusto,juomina kotikalja,maito ja mehu.
jälkkärinä kahvi/tee + pulla
ihana mennä valmiiseen pöytään :p

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Hunajamar. broiskua tuolla kaapissa olisi, mutta tympäsee ajatuskin - mitä hiiveliä siitä voisi tehdä muuta, kuin huljuttaa ruokakermassa??

Maustaa lisäksi chilillä ja inkiväärillä ja limellä ja nuudelien tai riisin kera.

Tai pelkkää chiliä ja pitsan päälle...

Olen yksin sairaan pojan kanssa kotona...pojalle pitää keksiä jotain herkullista missä ei ole mausteita ja saa alas...ehdotuksia otetaan vastaan, itse syön jotain kasvisjuttua.

5v. pojalle lohtu/sairaspäiväruokaa kiitos...on hirmu nirso syömään ja nyt niin kipeä, ettei oikein mehukaan mene alas...

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Olen yksin sairaan pojan kanssa kotona...pojalle pitää keksiä jotain herkullista missä ei ole mausteita ja saa alas...ehdotuksia otetaan vastaan, itse syön jotain kasvisjuttua.

5v. pojalle lohtu/sairaspäiväruokaa kiitos...on hirmu nirso syömään ja nyt niin kipeä, ettei oikein mehukaan mene alas...
:hug: pikku potilaalle
mun mielestä pääasia on että poika juo kun on kipee, meillä ei ainakaan mikään ruoka mee alas kun ovat kipeitä :|

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:

Jos on tosi kipeä, niin nestettä ja hyvää (energiaa) vaan, meillä tuossa pisteessä saa vaikka jätskiä ruuaksi, kunhan menee jotakin. Hedelmät ja marjat menee paremmin kuin lämmin ruoka, joka sairaasta tuntuu usein liian tuhdilta.

meillä tänään uuniperunoita,kermaviilikastiketta ja lasten herkkua pikku pihvejä....jälkkäriksi paistetaan joulutorttuja ja leivotaan kääretorttu kun isovanhemmat tulee kahvittelemaan...

Meillä syödään tänään tosi epäterveellisesti. Väsätään kohta pizzoja ja illalla syödään sitten nakkeja ja lihapullia kaikenmaailman lisukkeiden kera.
Ei kyllä sais! |O

Yhteistyössä