Joo tiedän taas ruoka kysely.... mä ajattelin tehdä täytettyjä jauhelihapihvejä, muusin ja salaatin, mutta huomiseksi ottaisin ideoita vastaan!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:Hunajamar. broiskua tuolla kaapissa olisi, mutta tympäsee ajatuskin - mitä hiiveliä siitä voisi tehdä muuta, kuin huljuttaa ruokakermassa??
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:Hunajamar. broiskua tuolla kaapissa olisi, mutta tympäsee ajatuskin - mitä hiiveliä siitä voisi tehdä muuta, kuin huljuttaa ruokakermassa??
:hug: pikku potilaalleAlkuperäinen kirjoittaja Rania:Olen yksin sairaan pojan kanssa kotona...pojalle pitää keksiä jotain herkullista missä ei ole mausteita ja saa alas...ehdotuksia otetaan vastaan, itse syön jotain kasvisjuttua.
5v. pojalle lohtu/sairaspäiväruokaa kiitos...on hirmu nirso syömään ja nyt niin kipeä, ettei oikein mehukaan mene alas...
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:Olen yksin sairaan pojan kanssa kotona...pojalle pitää keksiä jotain herkullista missä ei ole mausteita ja saa alas...ehdotuksia otetaan vastaan, itse syön jotain kasvisjuttua.
5v. pojalle lohtu/sairaspäiväruokaa kiitos...on hirmu nirso syömään ja nyt niin kipeä, ettei oikein mehukaan mene alas...