Mitäs ostatte/haluatte ostaa huutonetistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ostelen tiettyjä lastenkirjoja, joita ei mistään saa uusina ja huonosti käytettynäkin. Jos olet myymässä, muista laittaa otsikkoon kirjailijan nimi sekä kirjan nimi. Löytyy sitten hauallakin. Kuka jaksaa sieltä kaikkien joukosta naputella auki jotain otsikkoa Lasten kirja, jonka myyntitekstinä on ainoastaan: kuvan kirja, ostaja maksaa postikulut.

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Aku ankan taskukirjoja ostan sieltä.Keräilen niitä ja sieltä olen saanut monesti TOSI hyväkuntoisia kirjoja mitä ei kaupoista enää saa =)

millä hinnalla olet niitä ostanut? Meiltä löytyy nimittäin iso laatikollinen vanhoja taskukirjoja niin mitä niistä ihmiset maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Aku ankan taskukirjoja ostan sieltä.Keräilen niitä ja sieltä olen saanut monesti TOSI hyväkuntoisia kirjoja mitä ei kaupoista enää saa =)

millä hinnalla olet niitä ostanut? Meiltä löytyy nimittäin iso laatikollinen vanhoja taskukirjoja niin mitä niistä ihmiset maksaa?

Halvimmat olen saanut postikuluineen yhteensä 4 eurolla eli halvalla =) Kaupassa myynnisssä olevat maksaa 4,50 euroa =)

Lastenvaatteita, sellaisia joita ei saa omalta paikkakunnalta eikä monesti edes suomesta. Jotain kirjoja olen ostanut nekin sellaisia harvinaisempia kappaleita joita ei enään uutena saa eikä käytettynäkään tunnu löytyvän mistään.

EN MITÄÄN..kerran oon tehny kaupat sieltä ja olin tosi pettynyt :| Myyjä sanoi,että uudenveroinen haalari,mun mielestä uudenveroinen ei oo reikiä polvissa ja perstunu pepusta..Mun kamut on toki tehny sieltä hyviäki löytöjä,mulla vaan kävi huono tuuri. Sitte ku tää emäntä alkoi mua viä haukkuun,et jos uuden haluat,ni osta kaupasta..mutta kyl mun mielestä rehellinen tarvis olla!!

Yhteistyössä