Mitäs ootte mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ticotico
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ticotico

Aktiivinen jäsen
21.12.2007
2 664
0
36
Mun exällä ja sen uuden kottaraisen muksulla oli tänään ristiäiset. Ei siinä mitään, mutta ihmetyttää vaan että mun poika ei ollut näissä bileissä osallisena ollenkaan, vaikka oli kumminkin velipuoli joka nimen nyt sai. Tulee vaan jotenkin sellanen olo että ei kuulu tähän heidän uuteen "perheeseen". Meillä on viikko-viikko systeemi exän kanssa ja tänään oli tarkotus pojan mennä taasen isälleen (yleensä vaihto tapahtuu seittemän aikoihin illalla).
Olishan tuo tietty voinnu pojan hakee aikasemmin, että pääsee näinkin tärkeisiin juhliin osallistumaan. En tiiä, että revinkö nyt ressiä ihan tyhjästä, mutta pikkasen meinaa ottaa päähän

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Mun exällä ja sen uuden kottaraisen muksulla oli tänään ristiäiset. Ei siinä mitään, mutta ihmetyttää vaan että mun poika ei ollut näissä bileissä osallisena ollenkaan, vaikka oli kumminkin velipuoli joka nimen nyt sai. Tulee vaan jotenkin sellanen olo että ei kuulu tähän heidän uuteen "perheeseen". Meillä on viikko-viikko systeemi exän kanssa ja tänään oli tarkotus pojan mennä taasen isälleen (yleensä vaihto tapahtuu seittemän aikoihin illalla).
Olishan tuo tietty voinnu pojan hakee aikasemmin, että pääsee näinkin tärkeisiin juhliin osallistumaan. En tiiä, että revinkö nyt ressiä ihan tyhjästä, mutta pikkasen meinaa ottaa päähän

Kottaraisen..? enpä kuttuis minäkään pentua juhliin jos sen äiti mua ei osaisi nimellä puhua. tai vaikka ihan naiseksi.

ja viestihän on ihan selvä. sun lapsesi ei ollut juhliin tervetullut joten häntä ei kutsuttu. todennäköisesti häntä ei kohta haluta tuon perheen menoihin enää muuallekkaan, ikävä kyllä.

Siis tää kottarainenhan oli mun ns paras kaveri tooosi pitkään. selkäänpuukottamisella on seuraukset eli pistin välit poikki siihen. mutta ei tarviis poikaa sotkee näihin asioihin.

Kysyitkö/tarjositko poikaa sinne? Onko "kottaraisen" ensimmäinen? Silloin ei välttämättä jaksa huolehtia muiden lapsista. Jos siis exäsi vierittää kovasti vastuuta "kottaraiselleen".

Ikävä veljelle. :/

Alkuperäinen kirjoittaja voi:
Kysyitkö/tarjositko poikaa sinne? Onko "kottaraisen" ensimmäinen? Silloin ei välttämättä jaksa huolehtia muiden lapsista. Jos siis exäsi vierittää kovasti vastuuta "kottaraiselleen".

Eipä tuosta pojasta ole kenellekkään huolta kun on jo sen verta iso, että siihen ei ainakaan voi vedota...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Eipä tuosta pojasta ole kenellekkään huolta kun on jo sen verta iso, että siihen ei ainakaan voi vedota...

Mitenkäs poika on suhtautunut asiaan? Tullut varmaan paha mieli, luulis ainakin

:(

Alkuperäinen kirjoittaja joo..:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:

Kottaraisen..? enpä kuttuis minäkään pentua juhliin jos sen äiti mua ei osaisi nimellä puhua. tai vaikka ihan naiseksi.

niinkun tossa aikasemmin jo laitoin että selkäänpuukottamisesta tulee seurauksia eli tässä tilanteessa uusi nimi (kottarainen) ja välit poikki.

olisinhan tuota poikaa sinne tarjonnu jos olisin varmaksi tienny että on ristiäiset... kun ei tuo poikakaan mitään virkannu.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Mitenkäs poika on suhtautunut asiaan? Tullut varmaan paha mieli, luulis ainakin

:(

varmaan loukkaantu juu, mutta ei se sitä kyllä ulospäin näyttänyt... ja tosiaan juniori täyttää jo 9 eli ei siitä olis siellä vaivaa ollu saatikka et sitä olis joutunu siellä vahtimaan

Yhteistyössä