Mitäs olette mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PangPang
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kukaan voi pakottaa ketään ostamaan yhtään mitää!
Kysy suoraane, että aikooko hääpari maksaa nuo vaatteet. Sano vaikka, että sulla ei ole nyt varaa moisia hommata. Jokainen NORMAALI aikuinen ymmärtää tuon...

Alkuperäinen kirjoittaja en haluais olla sun housuissa :/:
Kysy suoraane, että aikooko hääpari maksaa nuo vaatteet. Sano vaikka, että sulla ei ole nyt varaa moisia hommata. Jokainen NORMAALI aikuinen ymmärtää tuon...

Kuule sanottu on, ettei mulla oo varaa ostella mitään 200 e pukuja yhtäpäivää varten.. mut eipä ole vaikutusta..

Alkuperäinen kirjoittaja näin se vaan on:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:
Jos vaaditan tiettyä, he maksavat. Jos eivät maksa, kukin saa pukeutua haluamaansa riittävän juhlalliseen asuun. :)

Tätä mieltä minäkin olen kyllä...

Näin se oikeasti menee. ...mutta eihän ketään voi pakottaa tota noudattamaan. Mutta toisaalta ei ketään voi pakottaa myöskään ostamaan mitään, mitä ei halua.

Itse varmaan ehdottaisin, että maksan kampaajan ja meikin itse (jos niissä haluaisin käydä ja kun olin kaasona kävin morsiamen kanssa muutenkin omasta halustani), mutta jos haluavat, että laitan jotain muuta kuin ehdottamani vaatteen päälle, he kustantavat sen puvun. :) Näin sanoisin ihan hyvässä hengessä ja jos morsian tosta pillastuisi, antaisin pillastua. Sanoisin vielä, että jos tästä on kiinni, ehkä minä olen väärä kaasoksi. Ihan nätisti kun selittää, kyllä jokaisen aikuisen on tämä tajuttava. ..vai minkälainen rinsessa siellä morsiamena oikein on? Joku täysin hemmoteltu vai? (jolloin entistä suuremmalla syyllä sanoisin vastaan... :whistle: )

Aivan näin!

Kuule sanottu on, ettei mulla oo varaa ostella mitään 200 e pukuja yhtäpäivää varten.. mut eipä ole vaikutusta..

no jätä kaason tehtävät jos ei ymmärrä

No sitten sanot, ettet osallistu jollet kelpaa omassa vaatteessa.
Ei siinä sen kummempaa!! Jos vetää herneet niin so what. Tollasista rinsessoista tarvi välittää...

Ei siinä sen kummempaa!! Jos vetää herneet niin so what. Tollasista rinsessoista tarvi välittää...

Kiitos :) mut vähän vaiketa kun kyse kuitenkin kaverista..

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Kannattaisi varmaan jutella tulevan morsiamen kanssa niin ehkäpä asiaa selviää ;)

juu .. yritetty on.. mutta ie puhettakaan että kukaan muu kuin minä maksaisin sen mitä päälleni laitan.

Ne on sitten melko prameet häät ;) mutta oikeasti kurja tilannehan tuo on, toivotaan että pääsette johonkin kompromissiin. Suoraanhan se on sanottava jos ei raaski ostaa 200 ?:n pukua. En kyllä ostaisi minäkään jos sille ei muuta käyttöä olisi.

Minä ainakin morsiamena olin valmis maksamaan kaasolle kiitokseksi kampauksen (tykätään molemmat kun joku väkertää tukan...) hyvässä paikassa, puvusta ei ollut niin väliä, kun itsekään en aluksi meinannut kummemmin pukeutua. No, häät muuttuivat ja hyvä että itsekään sain kampausta. Kaasolle ja puolisolleen kiitoksena Metallican keikalle liput.

Kiitos :) mut vähän vaiketa kun kyse kuitenkin kaverista..

Mikä se sellainen kaveri on, joka ei ajattele toisa ja ole valmis joustamaan?

Sä oot ihan liian kiltti. Siis oikeasti. Kyllä jokaisen aikuisen on vaan TAJUTTAVA, että ei voi toisella ostattaa yhtään mitään. :) Ja sanot, että ei auta. Kun mulla ei ole nyt rahaa pistää kahtasataa siihen pukuun eikä haluakaan, koska tuo toinenkin puku tossa jo on ja sitä voisi ihan hyvin käyttää, niin en vaan nyt joko osta tai sitten lasku siitä lähtee teille.

Älä ole kynnysmatto. :) Olkoon kaveri, mutta jos on oikea ystävä, kyllä se ton tajuaa. (jos ei tajua, lähetä se mun käsittelyyn. :kieh: )

Haluatko sä ees olla semmoisen ihmisen kaasona, joka olis tuommoinen kuin minkälaista kuvaa siitä maalaat? Toki morsiamelle sallitaan omat oikkunsa (pistetään hermoilun piikkiin), mutta joku raja on oltava. :)

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Minä ainakin morsiamena olin valmis maksamaan kaasolle kiitokseksi kampauksen (tykätään molemmat kun joku väkertää tukan...) hyvässä paikassa, puvusta ei ollut niin väliä, kun itsekään en aluksi meinannut kummemmin pukeutua. No, häät muuttuivat ja hyvä että itsekään sain kampausta. Kaasolle ja puolisolleen kiitoksena Metallican keikalle liput.
Kaikki ei vaan ole yhtä ajattelevaisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
Sä oot ihan liian kiltti. Siis oikeasti. Kyllä jokaisen aikuisen on vaan TAJUTTAVA, että ei voi toisella ostattaa yhtään mitään. :) Ja sanot, että ei auta. Kun mulla ei ole nyt rahaa pistää kahtasataa siihen pukuun eikä haluakaan, koska tuo toinenkin puku tossa jo on ja sitä voisi ihan hyvin käyttää, niin en vaan nyt joko osta tai sitten lasku siitä lähtee teille.

Älä ole kynnysmatto. :) Olkoon kaveri, mutta jos on oikea ystävä, kyllä se ton tajuaa. (jos ei tajua, lähetä se mun käsittelyyn. :kieh: )

Haluatko sä ees olla semmoisen ihmisen kaasona, joka olis tuommoinen kuin minkälaista kuvaa siitä maalaat? Toki morsiamelle sallitaan omat oikkunsa (pistetään hermoilun piikkiin), mutta joku raja on oltava. :)

Kiitos, näinhän se on :hug: :hug:

Näitä juttuja kun lukee, en enää ihmettele, miksi ystävyydet kaatuvat juuri esim häihin. Jos mä menisin tällaisen perinteisen kaavan mukaan naimisiin, olisi mun paras ystäväni kaasona, ja hänen tarvitsisi olla henkisenä tukena, sekä ottamassa osaa yhteen elämäni mullistavimmista asioista.

Ei mulle tulisi mieleenkään vaatia ostamaan ertyisiä vaatteita tms mun häihini, tiedän kuitenkin, että haluaisivat pukeutua tyylikkäästi, koska välittävät minusta. Eikä ystävyys kaatuisi edes siihe, jos ystäväni tulisi vaikka farkut jalassa häihini, en minä vaatteiden takia heistä välitä kuienkaan..

Meni vähän ot, mutta menkööt.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Näitä juttuja kun lukee, en enää ihmettele, miksi ystävyydet kaatuvat juuri esim häihin. Jos mä menisin tällaisen perinteisen kaavan mukaan naimisiin, olisi mun paras ystäväni kaasona, ja hänen tarvitsisi olla henkisenä tukena, sekä ottamassa osaa yhteen elämäni mullistavimmista asioista.

Ei mulle tulisi mieleenkään vaatia ostamaan ertyisiä vaatteita tms mun häihini, tiedän kuitenkin, että haluaisivat pukeutua tyylikkäästi, koska välittävät minusta. Eikä ystävyys kaatuisi edes siihe, jos ystäväni tulisi vaikka farkut jalassa häihini, en minä vaatteiden takia heistä välitä kuienkaan..

Meni vähän ot, mutta menkööt.. :D

no jos mun ystävyys on tästä puvusta kiinni niin ei se sitten ole ystävyyttä! toivottavasti tämä nyt ei kaadu sihen että en suostu maksamaan hänen haluamaa pukua

Yhteistyössä