Mitäs oireita teillä oli ENNEN plussatestiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekasta lapsesta mulla vihloi hiukan alavatsaa ja oli satunnaista lievää ällötysoloa. Toisesta lapsesta oli myös alavatsan vihlontaa vaikkakin tosi vähän, ja tunne että menkat alkavat.

[QUOTE="sss";23575148]Mahassa tuntui turvotusta esim. vatsallaan maatessa.
Palelu ja väsymys, "krapulaisuus"
Yhtenä yönä tosi kova vatsakipu, toispuoleinen sellainen.[/QUOTE]

Mulla on näitä oireita joskus ennen menkkojakin. Ja rinnatkin voi olla tosi kipeät. Ja painontunnetta alavatsalla. Jatkuvaa pissahätää. Suunnaton nälkä.
Kun kaikki noi oireet sopii menkkoihinkin, alkuraskaudessa ja menkoissa on ihan samat oireet.

Ja tossa on sekin, että JOS olis olemassa JOKU, IHAN MIKÄ TAHANSA oire tai "merkki", josta tietäisi hedelmöityksen tapahtuneen ennen menkkojen poisjääntiä, niin se olisi kaikkien tiedossa. Näin ollen on ihan turhaa tutkailla kehoaan (oireita on varmaan miehilläkin, jos ne kunnolla tutkii ja tarkkailee ja tunnustelee ja toivoo olevansa raskaana, ihmisen mieli on sellainen) saati sörkkiä kohdunnapukkaa tai puristella omia tissejään ja tutkailla nännien pigmenttiä ja sen tummuusastetta..

Kun se raskaus alkaa näkyä vasta kun menkat on kohdilla / myöhässä. Siitä ei vaan pääse mihinkään.

Mulla on näitä oireita joskus ennen menkkojakin. Ja rinnatkin voi olla tosi kipeät. Ja painontunnetta alavatsalla. Jatkuvaa pissahätää. Suunnaton nälkä.
Kun kaikki noi oireet sopii menkkoihinkin, alkuraskaudessa ja menkoissa on ihan samat oireet.

Ja tossa on sekin, että JOS olis olemassa JOKU, IHAN MIKÄ TAHANSA oire tai "merkki", josta tietäisi hedelmöityksen tapahtuneen ennen menkkojen poisjääntiä, niin se olisi kaikkien tiedossa. Näin ollen on ihan turhaa tutkailla kehoaan (oireita on varmaan miehilläkin, jos ne kunnolla tutkii ja tarkkailee ja tunnustelee ja toivoo olevansa raskaana, ihmisen mieli on sellainen) saati sörkkiä kohdunnapukkaa tai puristella omia tissejään ja tutkailla nännien pigmenttiä ja sen tummuusastetta..

Kun se raskaus alkaa näkyä vasta kun menkat on kohdilla / myöhässä. Siitä ei vaan pääse mihinkään.

Mä en tajunnu sitä silloin että oon raskaana koska en mitenkään kuullostellu itteeni. Nyt vaan kun jälkeenpäin miettii. Mieskin kysy että ootkohan sä raskaana kun olin koko ajan niin kärttynen.

LOL. Älä helvetti!

u045.gif

Väki täällä yleensä oirii niin maan pirusti jo ennenkuin menkat on edes myöhässä. Tyyliin eilen oli ovis ja tänään jo nippailee sillain tuolla alamahalla, taidan ollakin raskaana!:xmas:

Järkyttävä selkäkipu ja menkkakivut. En osannut epäillä olevani raskaana 3 vuoden yrityksen jälkeen ja lopulta tajusin että menkat oli 2,5 viikkoa myöhässä pisimmän kierron mukaan (kierto oli epäsäännöllinen).

työpaikan haju (palvelukoti) alkoi oksettaa kun meni ovesta sisään... ja en tosiaan oo yhtään herkkä hajuille. tällöin en voinut edes kuvitella olevani raskaana, vaan aattelin että migreeni tai vatsatauti tekee tuloaan.
sitä sitten jatkui useamman päivän, lisäksi tuli valtavaa itkuisuutta, sekä ihan kauhea väsymys! pakko siinä oli testi tehä ja perseelleen lentää kun tuli plussa.. raskaus osottautui myöhemmin sitten tuulimunaksi

Ekasta ja tokasta en muista tarkasti mutta kolmosesta ja nelosesta alko päänsärky ennen plussaa ja nelosesta iltaisin ihan kammottava paha olo iltaisin. Hajuaisti herkemmällä ollut kaikissa.