Täh, en todellakaan. :O
Mutta sulla ei siis ole esimerkkejä niistä "monokulttuurionneloista"?
Minä annoin jo Japanin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
???? Okei, eli muiden maiden virheistä ei kannata ottaa oppia, koska sehän ei tietenkään todista sitä, etteikö monikulttuurisuus toimisi? Mikä ihme sun mielestä sitten todistaa?
Maat, joissa on paljon pakolaisia, ovat totaalisen kusessa. Katsoppa vaikka Englantia, Ranskaa tai Ruotsia. Väitätkö, että nämä maat eivät toimi esimerkkeinä siinä, miten monikulttuurisuus ei todellakaan toimi? Se ei toimi jenkeissäkään.
Pakolaisten siirtely pakotettuna, täysin erialaiseen kulttuuriin, ei toimi. Se ei vaan toimi.
Okei, missä vaiheessa hommat lähtivät sun mielestäsi menemään pieleen? Myöhäisempien kansainvaellusten aikaan (siis n. 350-450 jaa)? Vaiko Ristiretkien aikaan? Vai vallitsiko onnen tila aina siihen toiseksi viimeisimpään globalisaatioaaltoon saakka, jonka 1. maailmansota katkaisi?
Okei, missä vaiheessa hommat lähtivät sun mielestäsi menemään pieleen? Myöhäisempien kansainvaellusten aikaan (siis n. 350-450 jaa)? Vaiko Ristiretkien aikaan? Vai vallitsiko onnen tila aina siihen toiseksi viimeisimpään globalisaatioaaltoon saakka, jonka 1. maailmansota katkaisi?
sori, tarkotin että sveitsiin ei ole otettu juurikaan työperättömiä maahanmuuttajia
olimpas epätarkka
???
Kyllä minäkin edelleen haluan auttaa niitä isistä paenneita. Kyse ei ole missään vaiheessa ollut siitä. Mun mielestä sen paremmin heitä, kuin meitäkään ei auta se, että heitä roudataan kultuuriin, johon heistä 99% ei tule koskaan sopeutumaan.
Mutta monikulttuurisuus siellä toimii.
Täällä nyt on puhuttu jo viisi sivua pakolaisista. Jos sä hyppäät kesken keskustelun kelkkaan mukaan, niin et sä voi olettaa, että sulle selitetään juurtajaksin kaikki taas alusta. Mun nähdäkseni juuri kellään täällä ei ole ollut mitään työperäistä maahanmuuttoa vastaan, vaan on teodettu, että tämä pakolaisten vastaanottaminen ei toimi.
Mun mielestä olen tehnyt kantaani selväksi aika moneen otteeseen tässäkin keskustelussa.
Työskentelen itse monikulttuuriseessa ympäristössä ja tämä toimii ihan hyvin ja harmonisesti. Monikulttuurisuus ei siis varsinaisesti ole ollut ongelma minulle missään vaiheessa.
???
Kyllä minäkin edelleen haluan auttaa niitä isistä paenneita. Kyse ei ole missään vaiheessa ollut siitä. Mun mielestä sen paremmin heitä, kuin meitäkään ei auta se, että heitä roudataan kultuuriin, johon heistä 99% ei tule koskaan sopeutumaan.
En ole missään muualla nähnyt kulttuurin käsitettä raiskattavan niin monimuotoisesti, kuin näiden "maahanmuuttokriittisten" purkauksissa.![]()
???
Kansallisvaltiot eivät oikein toimi nykyaikana. Nyt täytyisi etsiä uusi ratkaisu.