Mitäs ny...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja welldone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

welldone

Vieras
Hyviä neuvoja, kokemuksia vastaavanlaisest...?? Tytön isän kans erottu jo vuosia sitten, tyttö täyttää kohta 3.
Isä pörräs vuodet ympäri uuttamaata jos jonkinlaisen emännän perässä, mutta ei nyt millään tuntunut löytävän sitä oikeaa. Kävi tyttöä tapaamassa säännöllisen epäsäännöllisesti, kävi kumminkin.

Mutta viime tammikuussa löysi sen "oikean", eli 4:n lapsen yh:n ja otti ja paukautti naimisiin kuukauden yhdessäolon jälkeen. No ei siinäkään mitään, muttA TAPAAMISET LOPPU KUIN SEINÄÄN! Ja kumma kyllä, syynä on mustasukkanen rouva! Hänen muksujen isät asuvat naapuritalossa ja ravaavat joka päivä heillä kylässä, mutta kun isäntä vihjaa että haluis tyttöään käydä kattomas, ni avot, johan on 3:s maailmansota valmis....

No kaiken huippu oli, että puolen vuoden hiljaisuuden jälkeen tämä rouva soittaa ja kysyy, josko vois tyttöä tulla kattoon?!?!? Lauantai-iltana, 21.15 ja koko perheen voimin!! Juu ei, vastasin hälle, ettei kellonaika todellakaan ole sopiva, vaikka lauantai onkin ja että toisekseen, keskustelen tytön tapaamisista ainoastaan isän kanssa. Sain isän puhelimeen ja lopputuloksena oli erittäin vaivautunu ukko, taustalla nalkuttava akka ja lupaus että tulee täl viikol. Kumma kyl, hiljasta on ollu...ei soittoa ei viestiä ei mitään...

Eli mitä päätellä, onko entisestä harald hirmuisesta tullut vaimon tossun alla elävä nössö, vai eikö tytär enää kiinnosta?? Koska jos mä olisin silloin estänyt häntä tapaamasta edelisen avioliiton poikiaan, niin johan ois saanu hepulit ja menny estelyistäni huolimatta..... Vai onko tämä rouva vai täys seko??

Toivottavasti joku ymmärsi edes jotain...... :flower:

Juu olen samaa mieltä että yhdeksän jälkeen illalla ei oikeesti ole kellään asiaa enää kylään mutta miksi et keskustele asiasta tämän uuden vaimon kanssa jos hän kerran haluaisi jutella?Exäsi ja tämä nainen ovat naimisissa joten eikö se olisi ihan sama kumpi niistä tapaamisista sopii, kunhan vain lapsi saisi tavata isäänsä.

Voimia sinulle :wave:

No tapaako tämä isä sitten niitä poikiaan ollenkaan? Ja minusta on outoa että jos ihminen jota sinä et tunne soittaa myöhään illalla ja on tulossa kylään.

Sanokaas muuta...mutta kun tämä rouva ei halua muuta kuin "tutkia" mut, että olenko sellainen kun exäni väittää.... Exäni on tunnettu siitä, että hän kaunistelee asioita omaksi edukseen, eli hän on aina se marttyyri jota on petetty jne jne, vaikka todellisuus on aivan toinen! Ja rouva soitti mulle viime keväänä, viikko häiden jälkeen, että minkälainen ihminen exäni on....kyllä teki mieli tokaista että olisiko kannattanut ottaa selvää ennen häitä...

Ja rouva silloin teki selväksi, että hänellä on "tuttuja" siellä ja täällä, ja he tekevät elämäni hankalaksi, jos annan exäni nähdä lastaan ilman hänen läsnäoloaan, tai muuta vastaavaa. Koska en tunne ihmistä, niin olen mieluummin varuillani tytön ja itseni takia, kuin uhmaan tietentahtoen.

Omasta mielestäni tällä naishenkilöllä ei ihan kaikki ole kotona, tai sitten hän on aivan sairaalloisen mustis. Syytä ei kyllä ole, koska tein harvinaisen selväksi että olen onnellisesti avoliitossa, johon exälläni ei ole muuta asiaa kuin tytön tapaamiset.

Taitaa mennä liian monimutkaseks..... =)

Mulla vähän sama tilanne- oltiin miehen kanssa naimisissa 8v ja meillä on kolme yhteitä lasta. Ennen lapset (ikää 8v, 5v ja 4v) olivat miehelle kaikki kaikessa. Erottiin uuden akan takia ja nyt miestä ei ole näkynyt vuoteen. Välillä soittelee tai laittaa paketteja postinkautta, mutta ei käy luonamme. Olen kieltänyt soitot lapsille, koska lapset voivat phoin aina sen jälkeen, mutta mies vain ravostuu ja toitottaaa samaa virttä- hänellä on oikeus pitää lapsiin yhteyttä... juupajuu.
Nyt miehellä on kaksi lasta- 1v 2kk sekä 1kk. Yhteiset lapset eivät saaneet kutsua edes ristiäisiin...

*sori tälläinen marmatus...*

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 21:29 welldone kirjoitti:
Sanokaas muuta...mutta kun tämä rouva ei halua muuta kuin "tutkia" mut, että olenko sellainen kun exäni väittää.... Exäni on tunnettu siitä, että hän kaunistelee asioita omaksi edukseen, eli hän on aina se marttyyri jota on petetty jne jne, vaikka todellisuus on aivan toinen! Ja rouva soitti mulle viime keväänä, viikko häiden jälkeen, että minkälainen ihminen exäni on....kyllä teki mieli tokaista että olisiko kannattanut ottaa selvää ennen häitä...

Ja rouva silloin teki selväksi, että hänellä on "tuttuja" siellä ja täällä, ja he tekevät elämäni hankalaksi, jos annan exäni nähdä lastaan ilman hänen läsnäoloaan, tai muuta vastaavaa. Koska en tunne ihmistä, niin olen mieluummin varuillani tytön ja itseni takia, kuin uhmaan tietentahtoen.

Omasta mielestäni tällä naishenkilöllä ei ihan kaikki ole kotona, tai sitten hän on aivan sairaalloisen mustis. Syytä ei kyllä ole, koska tein harvinaisen selväksi että olen onnellisesti avoliitossa, johon exälläni ei ole muuta asiaa kuin tytön tapaamiset.

Taitaa mennä liian monimutkaseks..... =)

Kylläpä kuullostaa TOSI oudolta toi exmiehesi uusi vaimo....onkohan exälläsi minkäänlaista asemaa siinä perheessä ja tietääköhän hän näistä uhkailu soitoista???

Mä en lastani edes haluaisi päästää tuollaisen uhkailevan naisen luokse :o kun oikeasti kuullostaa ettei hänellä ole ihan kaikki kotona.

Tuli mieleeni, että nainen soitti sinulle sen jälkeen kun isä oli ottanut puheeksi, että haluaisi joskus käydä katsomassa tytärtään. Siis nainen hermotui miehelle ja provokatiivisesti ilmoitti, että lähdetään sitten heti koko porukka! Voisko olla?