Mitäs muita hyviä ratas merkkejä kun Emmaljunga, Brio.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WingWong
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaverilla oli Hartanit muistaakseni ja ne oli aika kivat.. mut emmaljungassa pitäydyn.. jotkut tosi vätit rattaat tulee vastaan nykyään kaikkialla, en muista merkkiä..

firkon on myös hyvät, ne ovat edulliset mutta ei mitään carenat.
Minä olen ajattelu ostaa ne sitten kun tulee seuraava tenava.

Sitä pitää vaan muistaa kun ostaa vaunut/rattaat kuinka kauan olet ajattelut nukuttaa lasta vaunuissa. Onko se vaan vuoden tai pidempi. Makutila todella tärkeä.

Toinen asia on minkälaiset, yhdistelmät vai koppavaunut.
Kevyet tai raskaat. Asutko kerrostalossa? Silloin kannattaa ostaa kevyet vaunut ja yhdistelmät. Eikä liian leveät vaunut, riipuen säilytys tiloista.

Alkuperäinen kirjoittaja carena:
carena... taitaa kyl olla liian halpa ollakseen hyvä?

itse mietin jossain vaiheessa carenaa, mutta CM:ssä ollut mallikappale oli siinä määrin rikki, että jätin sen mietinnän sille kauppareissulle.. (jos kotona olisi silleen rikkoutunut, olisi ollut isolasku varmasti korjata se.. en usko että kovin helpolla rikki meneekään, mutta jotain sille oli käynyt, jalkaritilä oli murtunut irti rungosta niin, ettei sitä siihen saanut mitenkään.. )

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Briot aikanaan esikoiselle hankittiin. Teutoniaa mietin joskus jälkeenpäin, mutta jos nyt olisi rattaita vauvalle hankkimassa niin varmaan One Tree Hill:n Urban Junglet.

Mistäs tollasia One Tree Hill menopelejä saa?

Alkuperäinen kirjoittaja Wingwong:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Briot aikanaan esikoiselle hankittiin. Teutoniaa mietin joskus jälkeenpäin, mutta jos nyt olisi rattaita vauvalle hankkimassa niin varmaan One Tree Hill:n Urban Junglet.

Mistäs tollasia One Tree Hill menopelejä saa?

Suomesta en tiedä mistä löytyy. Ruotsissa saa lähes jokaisesta lastenvaunuliikkeestä.

http://www.onetreehill.nl/index.php?sub=2&sub2=1&sub3=2&language=OTH_text_UK

Yhteistyössä