Mitäs mieltä tästä asiasta.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Just se!Tollanen naurettava paskan jauhaminen ei oo äitimäistä käytöstä!!!!!

hmmm, jos tämä oli minulle, putosin kärryiltä. loukkaako sinua siis se paska-sana, joka oli vastauksessani, siinä sananlaskussa? jos loukkaa, sori, en tiennyt, että olet uskossa. en tahtonut todellakaan loukata, mutta sanonta mielestäni kuvaa hyvin monia tilanteita. pidänpä jatkossa huolta, etten käytä ko. sanontaa. toivottavasti koe menee hyvin ja sinullakin elämä paranee. voimia.

Ap, relax.
Itse olen opettaja ja mielestäni oppilaan /vanhemman velvollisuus on kysyä, mitä päivän aikana on tapahtunut, jos on itse ollut koulusta pois - etenkin kun poissaolo on muu kuin sairaus; siis se lomamatka ennen varsinaista lomaa.
Jos oppilailla on historiaa perjantaisin, on erittäin luonnollista, että ope on just perjantaina sanonut kokeesta, koska sitä asiaa on silloin käsitelty ja kenties katsottu koealue kirjasta läpi jne.
Se on erittäin valitettavaa, että lapsesi ei kokeesta aikaisemmin tiennyt ja minuna opettajana harmittaisi asia lapsesi puolesta.
Kuitenkaan "virhe" ei ole ollenkaan opettajan tai toisen oppilaan, vaan sinun/lapsesi olisi pitänyt ottaa selville, mitä lomaa edellisenä perjantaina on tapahtunut.
Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
emme taida ap:n kanssa olla ollenkaan samalla aaltopituudella. toivottavasti hänen lapsensa saisivat ongelmanratkaisumalleja muilta aikuisilta kuin äidiltään. voimia ap:lle taistoihinsa.

Aivan niin,olen samaa mieltä kanssasi että aaltopituutemme eri,joten kiitos ettet enää ota kantaa asiaan!!!!!Sun takia angstini vaan kasvaa!!!!!!!

Itse ratkaistaan ongelmamme,olemmehan me oma perheemme!!!!!

Mun mielestä NPOK on sanonut todella fiksusti ja rakentavasti miten tuollaisessa tilenteessa tulisi toimia. Niillä korteilla pelataan mitkä pöydässä on ja sillä siisti. Tulevaisuuden kannalta tärkeää, että lapsi oppii soveltamaan elämäänsä ja ratkomaan ongelmia itse m,uita syyllistämättä. Kuitenkin on jo kuudeslluokkalaisesta kysymys..
JOs sä ap panikoit tollalilla niin kyllähän siinä kaikki hermostuu lapsestasi puhumattakaan.

Elämä on tuollaista ja joskus käy noin ja siinä ei muu auta kun tarttua kirjaan ja lukea.
Kyse on yhdestä kokeesta, ei mistään elämästä ja kuolemasta.

Itse sanoisin lapselle, että seuraavalla kerralla kyselee onko ilmoitettu kokeita. Itse oli jo kuudennella aikalailla itsenäinen ja huolehdin kokeistakin itse, vaikkakin vanhempien tuki on tärkeää.

Yhteistyössä