Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
En tiedä. En usko, että opit yhtään mitään. Kirjoitustyylisi ja käytöksesi ja puolustusdefenssit ovat jostain teini-ikäisen tasolta. tai uhmaikäisen.
Et voi syytellä muita, jos itse olet ottanu omaa lomaa, eikä lapsesi ole kysynyt läksyjä sen päivän osalta, mitä silloin on sanottu.
Muutenkin jos äiti vauhkoontuu noin kovasti yhdestä kokeesta, josta sait siis tietää etukäteen (sinäkö niihin luet kun noin vauhkoonnut, että opettajalle yhdestä kokeesta viestejä, kun itse olet ottanut omaa lomaa välittämättä lapsesi työstä , joka on koulu) mitä tämä opettaa lapselle?
Miten niin "sain tietää kokeesta etukäteen???"Ilmoitin opettajalle että tyttöni on perjantain poissa kun lähtee TUTTAVIEN KANSSA REISSUUN!!!EI MEIDÄN KANSSA EDES!!!!!Ja opettaja ilmoitti asian olevan ok.Olisi voinut tuossa s.postivastauksessaan voinut mainita kokeesta...MUN MIELESTÄNI SIIN!!!Te ootte taas toista mieltä siitäkin....TIEDETÄÄN!!!!!
Nyt olisi opettajan pitänyt sitä ja tätä, äsken kaverin olisi pitänyt sitä ja tätä...
otapas nyt peili käteen ja katso sinne.
Hanki sitten oma elämä, koska tuo ei ole lapselle hyvksi, että nostat tuollaisen raivon kokeesta josta sait tietää etukäteen, edellisenä päivänä.