Mitäs mieltä ootte...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öö??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öö??

Vieras
Joko sitä uskaltais harrastaa seksiä? Synnytyksestä on kolme viikkoo, alapää parantunut ja jälkivuoto on minimaalista eli päivässä vaan muutama tippa... Miten pian ite olit yhdynnässä synnytyksen jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mulla meni 3kk ennen kun tohdin alkaa hommiin :whistle:

Mutta siis jos SUSTA tuntuu hyvälle ajatus seksistä niin eikun vaan anna palaa.

no mua panetti heti pari päivää synnytyksestä!!! :p ELI TÄNÄ JOULUNA MEILLÄ PEITTO HEILUU!!! (tosin täytyy vetää sata kortsua päällekkäin koska en todellakaan aio tulla heti raskaaks!!!)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no mua panetti heti pari päivää synnytyksestä!!! :p ELI TÄNÄ JOULUNA MEILLÄ PEITTO HEILUU!!! (tosin täytyy vetää sata kortsua päällekkäin koska en todellakaan aio tulla heti raskaaks!!!)

Siinä tapauksessa ei kannata vetää sataa kortsua päällekäin :D sillä useampi kortsu aiheuttaa kitkaa, mikä moninkertaistaa rikkoutumisriskiä.
*hormonipistosten aikana opittua* :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siinä tapauksessa ei kannata vetää sataa kortsua päällekäin :D sillä useampi kortsu aiheuttaa kitkaa, mikä moninkertaistaa rikkoutumisriskiä.
*hormonipistosten aikana opittua* :xmas:

Ok... kai mekin kuitenkin yhdellä pärjätään ;) Mitenkähän pian menkat alkaa...? Varsinkin kun en täysimetä.

Yhteistyössä