mitäs mieltä nimestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytölle nimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytölle nimi

Vieras
meidä pikkuselle ollaan nimeä keksimäs ja nimikirjasta löytyi vanha mutta ihana nimi hetti
Toinen nimi tulee olemaan Miina mun mummon mukaan...
eli oon ajatellut laittaa Hetti-Miina mitäs mieltä olette? onko liian erikoinen??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tai käviskö heta?? ton miinan kans.. jotenkin tykästyin ton tyylisen nimeen..:D onneks ristiäisiin viel muutama viikko aikaa:D ni saa rauhas keksii tota ekaa nimeä..:D

Heta-Miinasta tulee mieleen se Histamiini..

Ei mullekaan iske tuo Hetti. Eika Miinakaan oikein toisena nimena, tulee jotenkin liian vanhahtava kaiku. Mutta miten olisi se Miina ihan etunimena? Miina Marika. Miina Annika.

niin siis voihan tietysti toi miina olla ekakin nimi.. en o sitä viel päättänyt..:D sen tiedän et miina siit tule joka tapaukses oli se sit eka tai toka nimi..
mut mikä kävis sit miinan kans??
haluaisin et nimi olis helppo mut sellainen et ei ihan jokaisella olis... eli samal luokal ei olis toista saman nimistä..:D

niin se hetti nimi löytyi ihan nimi kirjasta.. ku en o ikinä sitä aikaisemmin kuulut ni jotenkin tykästyin.. mut ei o mitenkään lukkoon lyöty et siit tulis hetti..:D ja ehkä ku vähän aikaa sitä pyörittelen täs ja mietin/ kuuntelen mielipiteet ni keksin jonkun paremman nimen..:D

Hetti on mielestäni kaunis nimi ja harvinainen :) Kyllä-ääni suomalaiselle Hetille!!

Voittaa mennen tullen nämä ihme iidat ja aadat ja ihme väkisinväännökset mitä täällä palstalaiset vaan kuolaa... Tämä on toki vain minun mielipiteeni. Mut noita väliviiva nimiä en tajua kyllä, miksei voi olla ilman väliviivaa?

Yhteistyössä