mitäs mieltä mun syömisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aamu: ruispuuroo johon 1rkl vehnälesettä,1rkl pellavansiemeniä ja 3rkl
3rkl rasvatonta raejuustoa. ja 3 hapankorppua.

Lounas: höyrytettyjä kasviksia,salaattia ja joko kanaa tai kalaa 120-140g

välipala: rasvatonta jugurttia n. dl ja hapankorppua.

päivällinen: salaattia,joskus saattaa jäädä väliin.

iltapala: sama kun aamulla.

teen vuorohommia ja lounas ja päivällinen on joskus vähän eripäin. ja tosiaan aina en kerkee syömään ees kun jommankumman.

salilla käyn nostamassa rautaa väh. 2x viikko ja tarkotuksena ois saada muutama rasvakilo pois.

kalorit pyörii siinä 1200-1300 paikkeilla. jos alle tonnin menis ni hyvin nopeesti ajautuisin syömättömyyteen. työni on seisomatyötä ja liikun siellä paljon,lisäks kotona 3 lapsenkanssa ja salit päälle. peruskulutus on laskettu 1330kcal ja siihen toiminta päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuulostaa kyllä aika vähältä.. ettei vain elimistö sanoisi stoppia. toivottavasti muistat myös hyvät kasvirasvat.

Minä taas ajattelin, että paljolta..

Oikeesti? Tuohan on dieettiruokavalio jolla laihtuu taatusti! Itse olen laihduttanut nyt 7, 5 kg noin 5 viikossa, ja olen syönyt enemmän kuin ap.

välipalalle laittasin ennemmin marjoja+maitorahkaa, samoin kuin illallekkin. Proteiinia lissää :)

en tykkää rahkasta jos en laita sinne kermaa sekaan,sit se ei enää oo kevyt.
proteiinia saan 50-60g vrk ja se ois niinkun 1g painokiloa kohti.
kun keksisin yhtä täyttävän aamupalan ja iltapalan kun puuro jossa raejuustoo niin vaihtaisin sen ilomielin. syön aikapaljon hiilareita mielestäni vaikka niitä tulee keskimäärin 150g/vrk. alle sataseen kun pääsisin. munakasta en saa alas :(

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
kuulostaa kyllä aika vähältä.. ettei vain elimistö sanoisi stoppia. toivottavasti muistat myös hyvät kasvirasvat.

Minä taas ajattelin, että paljolta..

Oikeesti? Tuohan on dieettiruokavalio jolla laihtuu taatusti! Itse olen laihduttanut nyt 7, 5 kg noin 5 viikossa, ja olen syönyt enemmän kuin ap.

Ilmeisesti minä kulutan ilmeisen vähän normaalistikin, kun tuo ruokamäärä kuulosti minulta paljolta ollakseen dieettiruokavalio =)

Eiköhän tuolla laihdu itse olen ihan kaloreita laskemalla laihtunut nyt 3kg kahdessa viikossa ja senttejä on lähtenyt lantiolta 4 ja vyötäröltä 3. Niin ja syön päivässä 1200-1600 kaloria ja harrastan hyötyliikuntaa. Oma kalorinkulutus on 2000.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
välipalalle laittasin ennemmin marjoja+maitorahkaa, samoin kuin illallekkin. Proteiinia lissää :)

en tykkää rahkasta jos en laita sinne kermaa sekaan,sit se ei enää oo kevyt.
proteiinia saan 50-60g vrk ja se ois niinkun 1g painokiloa kohti.
kun keksisin yhtä täyttävän aamupalan ja iltapalan kun puuro jossa raejuustoo niin vaihtaisin sen ilomielin. syön aikapaljon hiilareita mielestäni vaikka niitä tulee keskimäärin 150g/vrk. alle sataseen kun pääsisin. munakasta en saa alas :(

laita sinne rahkaan makeutusjauhetta, ja käytä ehrmanin rahkaa (ei oo niin happaman makusta). Ja mansikat seassa soseutettuna tuo makua lisää :)
Jos tahot hiilareita vielä alas, nii jätä jugurtit ja hapankorput kokonaan pois.
Ja raejuustot rasvattomana! Sokeriton mehukeitto on myös hyvä lisä aamu/väi/iltapalalle, n 1-1,5dl kerrallaan.

Yhteistyössä