Katsoin. Ja pidän käsittämättömänä sitä ettei ihminen ole valmis tekemään elämäänsä mitään muutoksia, jotka parantaisivat hänen tilannettaan. Se hevonen olisi pitänyt viedä lopetettavaksi.
Yyhoo jolla on auto, hevonen, koira ja kissoja sekä kaksi lasta elää sossun avustuksen varassa. Hevosen tallipaikka maksoi 270e/kk kun bruttotulot hänellä 728euroa.
Ei tolla ole mitään mahdollisuuksia selvitä niistä veloista jos ei voi muuttaa mitään.
mä ihmettelin niitä lehtitilauksia. hyvä selittää, että vähät rahat pitää käyttää siihen välttämättömään, jos kuitenkin on tilaillut lehtiä. vaikka lehtitilaukset olisikin muutaman vuoden takaa, niin jossain vaiheessa on ollut se hetki, että on niitä tilaillut, eikä ole ollut varaa maksaa niitä alle 20 euron tilauksia. surullista.
Katoin, ja musta oli taas sellanen tilanne, että toimeentulotukea ei pitäisi antaa. Itsekkin olen opiskelija (ja saan vain opintotukea 280 e/kk), niin tuntuu tosi epäreilulta, että tuollaiset saavat toimeentulotukea, kun toiset joutuvat ihan itse rahansa ansaitsemaan.
[QUOTE="mie vaan";28222569]Katoin, ja musta oli taas sellanen tilanne, että toimeentulotukea ei pitäisi antaa. Itsekkin olen opiskelija (ja saan vain opintotukea 280 e/kk), niin tuntuu tosi epäreilulta, että tuollaiset saavat toimeentulotukea, kun toiset joutuvat ihan itse rahansa ansaitsemaan.[/QUOTE]
Tavallaan samaa mieltä kun käytti rahansa hevosen tallipaikkaan. Suunnilleen se mitä sai sossusta toimeentulotukea meni siihen hevosen tallimaksuun.
Mulle jäi vähän sellanen fiilis, että selityksiä riitti mutta ei mitään konkreettisia tekoja. Oikeesti, semmonen 300 e per kuukausi 'ainoaan rentoutumiskeinoon' (eli hevoseen)? Ei voi muuttaa, kun on erityislapsia, ei voi luopua autosta kun lapsi pitää viedä exälle (on siis jo muuttanut), ei voi luopua hevosesta kun ei halua... Kovasti korosti elävänsä lapsille mutta aika itsekkäältä tuo kuitenkin kuulosti.