Mitäs meinaatte puuhastella tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mä mietin et lähtiskö käymään muutamassa kaupassa ja kirpparilla ja puutarhaliikkeessä ihan auton kans (ruokakaupassa pakko käydä, autolla tai kävellen) vai olisko kotona ja ulkoilis ja siivoilis, sit kävellen kävis kaupassa pakolliset. Hmm...

En varmaan mitään. Jalat on niin *piip* kipeät etten pysty kunnolla liikkumaan. Kiitos lenkkeilyn jonka päätin aloittaa monen vuoden jälkeen uudestaan, huonosti tietysti venytellyt lenkkeilyn jälkeen... Levätä tää päivä ja huomenna taas lasten kanssa lenkille :D

Vien 4v esikoisen tunnin päästä puolipäivikseen ja kahden pienemmän kanssa lähden lenkille. Sitten kotiin tekemään kotihommia. Esikoisen haen klo 12 ja siinä samassa taas pieni kävelylenkki. Kotosalla siis ollaan ja täällä löytyy aina tekemistä = siivoamista.

Mä aattelin pitää rokulipäivän kurssilta, ja hoidella asioita. Tarvii mennä kelaan kyselee rahotuksesta, kun mulla alkaa uus kurssi pian. Ja sit on tyttöjen pk:ssa kehityskeskustelu. Iltapäivällä saan olla yksin kotona, kun mies ulkoilee lasten kanssa. Mitähän kivaa sitä keksis? Jos vaikka kaavoja piirtäis :)

PITÄISI
-siivota
-viedä koira eläinlääkärille (tämä tosin on pakko tehdä)
-tiskata
-käydä kaupoilla 13km päässä
-käydä kirjastossa
-käydä pankissa sopimassa lainaneuvotteluaika
-hakea mies töistä
-käydä kelassa
+paljon muuta

Me lähetään oman poitsun ja kummipoitsun kans ostamaan askarteluvermeitä et saadaan tehdä äitienpäivälahjat mummeille ja kummipojan äidille(joka on myös mun poitsun kummi).Sit käydään samal kirpparilla ja siivotakin pitäis.

Iltapäivällä pitäs ehtiä poitsun kans pihalle leikkimään ja illalla tulee taas kummipoika yöks.

töihin..saa nähä tuleeko yhtään parempi päivä kun eilisestä..jos ei ois yks suurasiakas tullut niin ois tullut pohjanoteeraus myynnissä ...meni nimittäin 2tuntia eilen ennenkuin ensimmäinen asiakas tuli.

Töitähän tässä pitäis tonne neljään saakka tehdä. Töiden jälkeen kotiin syömään ja ruoan jälkeen kiireesti polttaripalaveriin. Illalla kunhan tyttö on saatu nukkumaan pitää kyllä päästä vielä lenkille...

Varmaan hyökkään pyykkien kimppuun. Eilen sain viikattua kaappeihin valtavan kasan vaatteita ja tänään sitten jatkuu, yritän lajitella niitä. Ja postissa täytyy käydä hakemassa yksi paketti.

Isommat muksut ovat mummilassa, ovat vielä toisenkin yön, joten semirauha. :D

11:sta pitäis pyörällä tempaista pumppi tunnille ja sit käyn läpi tota mun uutta saliohjelmaa ohjaajan kanssa. Illalla ilmeisesti pidetään peli-iltaa miehen ja opiskelukaverin kanssa :)

Kohta puoliin lähdetään ystävän luona käymään, pääsee pojat leikkimään keskenään.
Sitten myöhemmin päivällä mulla on työhaastattelu, kääk jännittäääää... :whistle:

Eipä varmaan muuta sen ihmeellisempää, noh tietty pyykkiä olis pestävänä.. |O

SIIVOTA
ja täyttää veroilmotus :headwall:
siihen vaan tarviin apua joten mietin että jääkö siivous tänäänkin jos kipitän tutun luokse papereineni ja pyydän täyttöapua... sinne kuitenki ajaaki jo puol tuntii suuntaansa ja sit et kuinka nopeesti saan ne valmiiks

no en tiedä, on niin tylsää, että tekis mieli lähteä jonnekin... mutta ulkona sataa, ei kävellen viiti. Ja autossa ei oo bensaa ja mulla ei oo rahaa tankata... Tulis ees joku vieras, mutta eihän mulla oo kavereita... :(

Yhteistyössä