Mitäs meinaatte pukea tänään ja mikä on päivän ohjelma?

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Jo ei tarvis tonne arvauskeskukseen lähteä niin menisin vamaan tällä yöpaita linjalla koko päivän. Ja se on ihan sama mitä sinne päällensä laittaa :laugh:

Mä kävin siellä maanantaina :laugh: Luoja mä ajattelin että jos joku tuttu mut nyt näkee niin apua :laugh: :ashamed:

hoitsukin sano" sä näytät kamalalta" :D

Mahatautiko sulla?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Jo ei tarvis tonne arvauskeskukseen lähteä niin menisin vamaan tällä yöpaita linjalla koko päivän. Ja se on ihan sama mitä sinne päällensä laittaa :laugh:

Mä kävin siellä maanantaina :laugh: Luoja mä ajattelin että jos joku tuttu mut nyt näkee niin apua :laugh: :ashamed:

Mahatautiko sulla?

Olisit sanonu hoitsulle että "kiitos, sinäkin näytät kamalalta,mikäs sun vaiva on?" :saint:

Kauhea dilemma tottatosiaan.. Olis vapaapvä ja asioilla käynti ja en osaa päättää mitä puen :| :$

Muutamia viikkoja mennyt toppaliivi-farkku-linjalla, pitäiskö tänään repästä? :D

Suosittelen sulle minihametta verkkosukkia ja tiukkaa toppia näin kesäajan kunniaksi

Alkuperäinen kirjoittaja Hra Majuri:
Kauhea dilemma tottatosiaan.. Olis vapaapvä ja asioilla käynti ja en osaa päättää mitä puen :| :$

Muutamia viikkoja mennyt toppaliivi-farkku-linjalla, pitäiskö tänään repästä? :D

Suosittelen sulle minihametta verkkosukkia ja tiukkaa toppia näin kesäajan kunniaksi

Ihanaa täällä taas tää mun kaveri :heart:

Tiedoksi sulle että mun hyvin vaikea kuvitella itseäni moisissa vetimissä :D Sulta mennyt jotain ohi :D Tarkaavaisuutta nainen

Mahatautiko sulla?

Lunssa. Ja tuli niin äkkilähtö että todellakin näytin kamalalta. ja oli käytävä kaupassakin samalla :ashamed:

meinasin suunnata keskustaan. tyttö jää isin kanssa kotia... mustat farkut, musta pooloneule, violetit samettiset koristossut satiininauhoilla ja henkkamaukalta hommattu vartalonmyötäinen musta kanvaasitakki jossa korkea kaulus, vyö & olkapää epoletit vai mitkä ne hiton "lenksut" nyt ovatkaan nimeltään. aurinkolasit varmaankin päähän..