mitäs mä tekisin mun hiuksille? ehdotuksia *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osta joku hoitoaine joka sais hiukset kiiltämään enemmän, tai vaikka joku vähän värjäävä shampoo, niistä tulee hieno kiilto. Minusta ei kannata leikellä, pitkä tukka on kaunis. Kiharoita vois vähän tietty tonne latvoihin tehdä.

Leikkaisin ainakin olkapäille asti ja siitä kerroksittain sitten. Paras olisi ihan lyhyt, koska hiukset ovat vahvat. Siihen geometrinen leikkaus niin on tosi chic ja tyylikäs. Yleensä nuorten miehet sanoo, että älä leikkaa pitkiä hiuksia jne.

Mihinköhän sekin sitten perustuu? Kauheinta minusta on, kun joku mummo-ikäisellä on pitkäthiukset ja yrittää olla niin nuorekas että ei voi kauheampaa olla.

Oma tyyli ja maku, miksi pitäisi kysyä toisten mielipiteitä?

juu ltavoja mun pitäis siistiä, en oo niitä yli vuoteen muistanut leikellä :ashamed:
ja kuvassa ne on ihan takussa kaiken lisäks :D ja 1,5v vanha permanentti :D

kerrostukset vois kyllä olla ihan kivat :)

lyhentäisin ja siistisin , on todella epäsiistin näköinen. Ainakin 10-15 cm pois huonoa, kulahtanutta ja kuivaa latvustoa pois. Ja jokin kiva väri tai värejä. Tosta ei nää sun kasvoja olisiko otsis hyvä vai ei. Muuta siistisin ehdottomasti.

leikkaisin kans ainakin kolmas osan pois, kuivat latvat näyttäs olevan ja ovat melko hapsuiset. ja leikkaisin kerroksittain
http://www.easy-hairstyles-everyday.com/image-files/large-layered-hair-styles-long-base-layer.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Paljonkin:
lyhentäisin ja siistisin , on todella epäsiistin näköinen. Ainakin 10-15 cm pois huonoa, kulahtanutta ja kuivaa latvustoa pois. Ja jokin kiva väri tai värejä. Tosta ei nää sun kasvoja olisiko otsis hyvä vai ei. Muuta siistisin ehdottomasti.

jos mä harjaan ja otan uuden kuvan? :D

Yhteistyössä