Mitäs mä nyt teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.aijaa.com/v.php?i=1770458.jpg

Kai tekin näette tuossa jotain? Muutama tunti sitten sain lääkäriltä vahvan antibiootti reseptin, onneksi en ehtinyt vielä lääkettä ottaa, kun sitä ei saa missään nimessä käyttää raskaana. Ajattelin että varmuuden vuoksi teen testin... vaikka en kyllä osannut raskautta odottaa, kun nyt on jo 1,5v yritystä takana.

Ota kuva kauempaa niin ehkä siitä tulee selvempi!!!
Clearbluen testit on luotettavia, jopa 3 päivää ennen kuukautisten alkua pitäis positiivista näyttää jos aihetta on. Jokainen kuitenkin ollaan erilaisia..
ONNEA, ihan älyttömän mahtava juttu!

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Soitas lääkäriin että kirjottaa sellasen reseptin mitä vi raskaana syödä =)

ja ONNEA :flower: :flower:

Soitin just lääkärille soittopyynnön, kai se sieltä jossain vaiheessa soittelee. Nyt kipinkapin apteekkiin hakemaan uusi testi ja aamulla uusi testaus :D

Alkuperäinen kirjoittaja JuuJUU :D:
Ota kuva kauempaa niin ehkä siitä tulee selvempi!!!
Clearbluen testit on luotettavia, jopa 3 päivää ennen kuukautisten alkua pitäis positiivista näyttää jos aihetta on. Jokainen kuitenkin ollaan erilaisia..
ONNEA, ihan älyttömän mahtava juttu!

Mä otin vissiin viistoista kuvaa, kaukaa ja läheltä, ei onnistu... aivan paska kamera :/

Alkuperäinen kirjoittaja JuuJUU :D:
Kyllä minä sinuna tohon testiin luottaisin :)
Missä vaiheessa sun kierto on?
Oliko kuukautiset myöhässä?

Ylihuomenna vasta menkkojen pitäis alkaa, ostin testin,ku lääkäri painotti että kuurin aikana ei raskaana saa olla ja meillä kumminki on yritys koko ajan ollu päällä. Halusin olla varma, etten oo. Huomenna uusi testi ja sitte vasta hehkutetaan :)

Huomiseen asti ajattelin vielä mieheltäkin asian salata ja jos testi on aamulla plussa, niin sitte vasta sille kerron. Viime raskaudessa kun tuli vaan haamuja ja meni sitten aika alussa kesken, niin ei oo kiva, jos kerron ja sitte huomenna onkin nega :|

Just tajusin, että pulitin yli 30? antibiooteista, yskänlääkkeistä ja särkylääkkeestä, enkä voi mitään noista ottaa... eikä taida apteekissa olla palautus oikeutta :(

Yhteistyössä