Mitäs luulette, riittääkö satanen 10päiväksi 4lle?

jos pelkkään ruokaan menee, niin varmasti riittää. jos ei siis ole kalliita erityisruokavalioita. mutta jos samasta ostetaan pesuaineet, vaipat, bensat ja lääkkeet, niin voi mennä tiukille. Kannattaa tehdä laatikkoruokia ja keittoja, ja aamu- ja iltapalaksi puuroa. Maidot ja mehut minimiin, janojuomaksi vesi. Älä pihistele terveellisistä hedelmistä ja vihanneksista. Tsemppiä koetukseen!

no mut ei 500euroa nyt ihan kauhean paljon oo.. sitä paitsi ku te ootte molemmat duunissakin, niin ei kai sitä nyt joka senttiä tarvii laskeakaan.. mä ootan jo sitä aikaa, tässä kuussa tulee jo meille molemmille palkka :D :D

Haastettahan tuossa on kerrakseen, mutta meillä on 2 hlö +äitienpäivä tulossa( tarjotaan mummille ja ukille ruoat) ja käytössä on 30?/ 10 pv. Saas nähdä kuinka käy??? Sen kuitenkin lupaan, että mummi ja ukki saavat kunnon pihviateriat.

Meikä ei syö puuroa :snotty: ja tosiaan mulla pitää olla kunnon lihaa ja kasviksia :D

no mielenkiinnolla katselen, ja ilahdun itsekin jos riittää. Eli siis ihan vaan ruokaan olen siirtänyt eri tilille satkun. Jospa siitä oppisi jotain, että myöhemminkin osais säästellä.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No on rahaa siis, mutta niinkun sanoin niin musta 500e hirveesti pelkkään ruokaan. Mä olen pihi :snotty:

Nytkis joo, ja tosi hyvä palkkane duuni, toinen tili mulla menee melkein hoitomaksuihin :headwall:

joo, en mä tarkoittanukkaan ettei teillä olis rahaa :D :D ja mä tiedän et sä oot pihi ja sä tiedät että mä en oo :laugh: niinpä, tell me about it, ei mullakaan palkka päätä huimaa... =)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No on rahaa siis, mutta niinkun sanoin niin musta 500e hirveesti pelkkään ruokaan. Mä olen pihi :snotty:

Nytkis joo, ja tosi hyvä palkkane duuni, toinen tili mulla menee melkein hoitomaksuihin :headwall:

En mä sitä epäile, etteikö olis. Mutta onko teillä joku B-suunnitelma, jos A-suunnitelma ei onnistu? Äh, utelen kai turhia. Minäkin olen tosi saita.

Toistaseks mennyt hyvin, huomiseks vielä ruokaa kotona, kauppaan meno edessä siis huomenna, eli montas päivää jäljellä vielä?eli reilu viikko ja satku rahaa? Hitto jos ei riitä niin musta vika mun/meidän kulutustottumuksissa |O

Yhteistyössä