Mitäs jos miehenne työskentelisi naisen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nyt osaa sanoa, miten suhtautuisin, pitäis tietää kaikki nyanssit ja olla itse tilanteessa. Pelkän kirjoituksen perusteella niin vaikea sanoa. En myöskään uskaltaisi ihan vain omien päätelmien varassa lähteä päättämään, mikä asia liittyy mihinkin ja nyt se varmasti salailee jotain ja tapailee salaa.

Mä olen tottunut siihen, että mies tulee ja menee työjuttujen merkeissä ihan ihmeellisiin aikoihin, tekee pitkää päivää ja istuu tunteja palavereissa jne. Se on niillä vähän sellaista. Nykyään, kun olen valmistunut eikä tarvitse enää istua kaupan kassalla tarkkaan määrättyä aikaa, niin se on itselläkin vähän sellaista.

Työkavereiden kanssa on kiva ja hyvä tulla toimeen. Pitkiin puheluihinkaan vaikea sanoa mitään.

Mun mies tekee monien naisten kanssa töitä.Se ,että pystyy luottamaan on todella tärkeätä en pystyisi olee tässä suhteesssa jos ei olisi luottamusta.Kannattaa harkita luotatko vai et .

Riippuu paljon siitä, millainen mies on muuten, ja millaista työtä tekee. Jos on muutenkin työstään innoissaan, niin on ihan oletettavaa, että jos on esim. jokin uusi upea projeksti menossa, niin uppoutuu siihen täysin. Jos taas tekee jotain tylsää perusduunia, niin sitten outoa käytöstä.
Mutta yleisellä tasolla olen kyllä sitä mieltä, että jos parisuhde ja luottamus on sillä tasolla, että täytyy vinkkejä kysellä kaksplussasta, niin kovin vahvoilla ei olla.

suurin osa miehen baariduunikavereista on naisia, osa tuttuja jo vuosien takaa, yksi tai kaksi todella läheistä ystävää, joiden kanssa käydään viihteellä, jos ehditään ja soitellaan, myös vapaa-aikana... oman yrityksen pyörittäminen aiheuttaa aika paljon työtä kotonakin...

Mun miehellä on tälläinen tosi läheinen naiskollega. Ei kyllä haittaa tippaakaan, ihana nainen, meni juuri naimisiin ja raskaana joten en ole kovin huolissani. Ollaan tunnettu jo monta vuotta :)

Mieheni on vaan sitä tyyppiä, että tulee naisten kanssa paremmin juttuun. "Miesten" jutut ei voisi vähempää kiinnostaa.

Yhteistyössä