Mitäs ihmettä se Joulupukki tonttuineen keksis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanja

Vieras
...laittaa meidän tytön paketteihin (ois jouluna sen reilu 7kk)??

Hiivatti, miten voi olla vaikeeta hommata tytölle jotain. Me ollaan eletty poikien maailmassa sen viis vuotta hyvin vauhdikkaasti ja nyt sitten pitäs miettiä, mitä neidille - juu ei, pätkii pätkii. Vaatteita ei tarvii, mummi pitää nuista mekoista huolen ja taatusti saa niitä muiltakin lisää... Mua hirvittää jo nyt pelkkä ajatuskin valtavasta nukkekasasta, mikä vois olla enemmän kuin mahdollista ja todellista jo tässä vaiheessa (kamala sitä pinoa sitten tuonnempana :headwall:..) - tyttö kun on lähisuvussamme ja piireissämme sukupuoltaan edustava harvinaisuus :D: Joten - mitä kummaa...??

Ei kai lahjan tarvi liittyä sukupuoleen? Mitä tarvitsette? Kirjoja, pulkan, ulkovaatteita, erilaisia leluja kuin isommilta lapsilta on jäänyt perinnöksi, rahaa turvaistuimeen (jos ei perintönä odottamassa), koruja jne.

Meillä neiti 10kk jouluna ja aattelin ostaa sille sen fisher pricen nallen ja kirjan....ja sit hello kitty pussilakana setin ja jotain muuta...tuon ikänen ei vielä hirveesti nukkejen päälle ymmärrä niin ne taitaa jäädä seuraavaan jouluun...

Jestas, siis just toi Hello Kitty :) - loistava idea toi pussilakanasetti! Kiitos NellaLinnea:)! Mä oon niin pihalla tyttöjen maailmasta, että missä mennään, mistä tykkäävät. Ja - kyllä, mä oon myös niin sata varma, että tytölle on jo mammat ja kummit ja muut sukulaiset hommannu sen "ensimmäisen nuken"...mieti vaan, kuinka monta "ensimmäistä" hän saakaan :headwall:...:D Ja toi pulkka kans...hiisi, kun mä oon niin huono näissä lahjojen miettimisissä :ashamed:...

Kohta lapsi tarvitsee myös isomman sängyn, joten kalustekassaakin voi pyytää kartoittamaan. Onko lapsella oma huone? Ehkä jotain voisi täydentää sisustuksessa.

Meillä poika 1vee jouluna ja saa nalle puh kirjan josta kuuluu ääniä ja autotallin jossa on autoja. Synttärit on nyt marraskuussa ja silloin saa sen Martti potkuttelu auton. Omaa lahjaa ei vielä tiedetä ku mummi halus ton auton ostaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja 6:
Meillä poika 1vee jouluna ja saa nalle puh kirjan josta kuuluu ääniä ja autotallin jossa on autoja. Synttärit on nyt marraskuussa ja silloin saa sen Martti potkuttelu auton. Omaa lahjaa ei vielä tiedetä ku mummi halus ton auton ostaa:)

Voi :) teillä onkin sitten yhtä juhlaa, kun näin perätysten tulee ekat synttärit ja joulu. Toi potkutteluauto onkin yksivuotiaalle todella hyvä lahja! Hilpeetä synttäriä jo näin etukäteen :flower:!

Yhteistyössä