Yleensä käydään perheen voimin kaupassa,tehdään jotain hyvää ruokaa/tai sit käydään hakemassa pitsat
Katsellaan ehkä jokin hauska video,käydään lenkillä,saunassa jne.
Nyt on mies mettillä,joten odottelen äitiäni kylään =)
Milloin mitäkin...viime lauantaina olin koko päivän liesussa; ensin lasten harrastusjutuissa ja sitten tupareilla. Tänään menee koko päivä kotosalla kotihommia tehden (kumma kyllä, ne ei oikein tunnu edistyvän... :kieh: ) ja lenkille aion tänäpä vielä.
mun päivät on päivästä toiseen samaa.herään muksun kanssa,syötän jne.siivoan kotia,teen ruokaa yms.olen yksin.ukko menee menojaan jne.et mulla ei ole ole vapaita tai mitään mistä erottaa viikonpäivät.tai ehkä siitä et ukko vähintään su krapulassa.
Kotona, pihalla, joskus ostoksilla kaupungilla tai mualla, ja usein teen nyt kouluaikana myös kouluhommia. Mies töissä viikonloppuisin, joskus illat, joskus yöt.
Lauantait menee tyttären,miehen ja koiran kanssa touhutessa.Tosin nyt mies töissä ja minulla pari tuntia omaa aikaa kun tirppu nukkuu päikkäreitä Käydään ehkä jommankumman vanhempien luona tai jossain kaverin luona tai sit ollaan ihan kotona,katellaan telkkaa ja illalla saunotaan.Ei mitään kummempaa,ihan normaalia perhe-elämää