Mitäs aamuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzytte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Suzytte

Aktiivinen jäsen
07.05.2005
2 032
1
36
Huomenta kaikille! Kuinka teillä on aamu lähtenyt käyntiin? Me jo ahkerina leivottiin lasten kanssa pikkupitsoja. Miehellä oli tippua silmät päästä kun kömpi hereille. :D

Pienempi hoidossa, isompi katselee aamun piirrettyjä, mies nukkuu.. väsyttää ja vituttaa, lisää kahvia pitää kyllä saada :p
Kukkien ostoon aamupäivällä, mummo täyttää 89v :heart:

No vois sanoa et päin peetä.
Likka heräs ihan räkäsenä, mun olis pitäny autella ukkoa kattoremontissa ja ny se ei onnistu. Ja olis ollu tänään iso kirppis mihin oltiin menossa mutta ei päästä nyt sitten sinnekkään. Grrrrr.... =(

Meillä herättiin miehen ja tytön kans yhtä aikaa. Tytölle vaihdettu vaippa, annettu ruoka.. Nyt mä ite istun "rauhassa" koneella ja juon aamukahveja, hirvee meteli :D Tyttö leikkii tuommosella soivalla ankalla jossa on "ihana" ääni ja mies ettii jotain juttua ja käy joka kaapin läpi ja tuo meidän koira ihan pöljänä juoksee ees taas ku mies laitto metästysvaatteet päälle ku lähtee vasakoeammuntaa jossai vaihees ja koira luulee et pääsee mukaan :heart:

Isäntä töissä, koululaiset koulussa, mutta onneksi mulla ja kuopuksella on sentään lauantai =) Poju pelailee tuossa Wiitä, ja mä istahdin hetkeksi tähän. Kohta olis tarkoitus lähteä ostamaan ulos krysanteemeja ja jokohan kanervia saa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Huomenta vaan! Kahvia on mennyt mukitolkulla. Ihan kohta lähden siivoomaan...(voi että, kun innostaa :ashamed: )

Mä oon niin jumissa! Ja pitäs kans tehä kunnon siivous ja mua kiinnostaa ihan kamalasti |O

Yhteistyössä