Huomenta! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Itse ihanuus soitti heti aamusta :heart: :heart: , alkoi aamu hyvin vaikka poika hieman kiukuttaa. Alkaa näköjään helpottaa ja hammas tulemaan läpi kun poika on hieman paremmalla tuulella. Aika lämmin poika oli herättyään, lämpö noussut hieman, luulen että hampaan takia. Mites on teidän aamu lähtenyt käyntiin? :D :D Kivaa alkavaa viikkoa kaikille! =)

Huomenta! :wave:

Tässä pikkuhiljaa heräilen.Mies ja typy noussut jo 6.30.Aamupalaa nassuun ja sitten ulos.Jos siivottaisiin ja pestäisiin autot..Mukavaa päivää kaikille!! :)

Pitäis siivoilemaan ruveta ja pyykkiä pestä.

Ja keksiä, että mitä noille eilisten ristiäistarjottavien jämille tekis.

Kakkua tarjolla! Tulkaa syömään!

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:

Pitäis siivoilemaan ruveta ja pyykkiä pestä.

Ja keksiä, että mitä noille eilisten ristiäistarjottavien jämille tekis.

Kakkua tarjolla! Tulkaa syömään!

Mulle kakkua kiitos :p :p Mitäs kakkua se on? :D

Huomenia!

Mie heräilin varmaan sata kertaa yöllä, kun kurkkuun sattui. Ja edelleen koskee ku nielasee, mikähän tuolla on :/

Taa; Meillä melkein joka juhlien jälkeen sama ongelma, aina tulee ylivarustauduttua ja sitten niitä saakin mässyttää.. :snotty:

Mun aamu alkoi ennen seitsemää.. Vessaan ja aamunapit ottamaan :D
Sit pyykkikone pyörimään ja siivousta heikotukseen asti :whistle:
Nopea aamupala kera esikon ja kuopuksen. Nyt hetki tässä ja siivous ja pyykkäys jatkuu..

minä heräsin pojan kans puol 8, suihkussa, aamua aloittelin rauhassa...puol 10 likat heräs! eipä tässä paljon muuta oo ehditty, ku tiskikone tyhjentää ja täytellä! pallomaha ei paljon jaksa nyt! Rv37+!!!

Yhteistyössä