M
minna
Vieras
http://www.aijaa.com/img/b/00653/3351418.jpg
Lapsen jaloissa, käsissä ja kyljissä on ihottumaa. Punaista pientä koholla olevaa "näppylää" ja kuivaa ihoa. Osaako kukaan kertoa mitä voisi olla ja pitääkö huolestua? Oon kyllä yrittäny rasvata niitä ihottumakohtia mutta ei juurikaan auta.
Lapsen jaloissa, käsissä ja kyljissä on ihottumaa. Punaista pientä koholla olevaa "näppylää" ja kuivaa ihoa. Osaako kukaan kertoa mitä voisi olla ja pitääkö huolestua? Oon kyllä yrittäny rasvata niitä ihottumakohtia mutta ei juurikaan auta.