Mitäköhän siellä Jokelan yläasteel on ammuttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja 0nkls:
Alkuperäinen kirjoittaja LaPooh:
Mitä noiden nykyajan teinien päässä pyörii??? Miten me aikuiset heitä kasvatamme??? :o :o :o

eihän missään sanota että teini ampui?

Itseasiassa mulle tuli myös mielikuva että teini ampui, mut jospa se olikin se rehtori?

:o :o :o :o
Kyllä ihmiset voi pahoin...

Jokelan koulussa Tuusulassa ampumavälikohtaus
(klo 12:35, päivitetty klo 12:43)

ilmakuva Jokelan koulusta

Jokelan lukiossa Tuusulassa on ollut ampumavälikohtaus. Poliisin mukaan koulun oppilas on ampunut koulurakennuksen sisällä. Poliisilla ei ole tietoa mahdollisista loukkaantuneista. Poliiisin mukaan tilanne koululla jatkuu yhä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Eli ainakin yksi kuolon uhri =( Iltasanomat kertoo..

Ei oo totta. Voi apua tosiaan! Jos toi olisikin joku ulkopuolinen, hulluja on aina ollut, mutta vahvasti kuulostaa siltä että koululainen on ampunut. :(

Kouluihin on ehdotettu ulkopuolista vartijaa järjestyksenvalvojaksi. Jokohan nyt ne lintukotoihmiset, jotka on sitä mieltä että puhumalla vaan pitää asiat selvittää olis eri mieltä?

"Poliisin mukaan 18-vuotias mies on ampunut käsiaseella kolmea eri ihmistä. Koulussa on piiritystilanne. Myös poliisia kohti on myös ammuttu.

Vielä ei ole varmaa tietoa siitä, haavoittuiko välikohtauksessa koulun oppilaita tai työntekijöitä. " -IL

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ylex:ltä tulee siitä kohta uutisissa..prkl mun äiti sais soittaa jo, kun lupas soittaa mun tädille ja kysyä missä koulussa se mun serkku on :(

Mekin taalla jannitamme uutisia, isompien lasten kaveri on siina koulussa. Vanhemmat eivat vastaa puhelimeen, odottelen taalla karsimattomana tietoja.

Yhteistyössä