Y
yleensä musta
Vieras
viime kesänä tapasin ekan kerran yhden miehen kaverin. sattuu olemaan vähän sellainen tapaus, että kehuu muakin, miehen kuullen sanoi että mun mies on mun nykyinen, mutta kyllä hän on mun tuleva jne. pyysi monesti mua mukaan heidän reissuille, baariin ja terassille. mut mä jäin aina lasten kans kotiin. nykyään olen raskaanakin, joten aina jään kotiin. mies huomasi muka "jotain", hermostui ja sanoi että ehkäpä teidän pitäis mennä ihan kahdestaan..! enää ei ole kaveriaan meille tuonut, kirjoittelee välillä mesessä sen kanssa mutta kun lopettaa keskustelun, poistaa hänet mesestä. uutta kotia etsiessä ei halunnut samaan kaupunginosaan muuttaa, jossa se kaveri asui. se kaveri muutti myös ja sitten miehelle kelpasikin se kaupunginosa. kiertää aina puheissaan mainitsemasta sitä kaveriaan, vaikka olisi juuri hänen kanssa ollut liikenteessä. siis ihan älytöntä... mitä mun mies kuvittelee?? meillä on useampi lapsikin ja ollaan naimisissa... jotenkin outoa, me ollaan aina puhuttu kaikesta ja mies varmaan tietää että käyttäytyy läpinäkyvästi. onko se mustasukkainen tai jotain..?