hyvä on luottamus vai mitä tästä pitäis ajatella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
meillä oli aika "kostea" loppuvuosi miehen kanssa, ei mitään örvellyskännejä, mutta sattu ihan kamalasti kaikkia kissanristiäisiä loppuvuodelle joissa tuli sitten otettua..

no, sovittiin sit et pidetään "tipaton" tammikuu, eli saunaoluen/siiderin saa ottaa tai esim.jos on ravintolassa niin ruuan kanssa viiniä yms, mutta ei mitään humaltumiseen asti. eli autoa pitäis pystyä kummankin ajamaan koko kuukausi.

no, mies vaan tuijotti telkkaa ja mua alkoi tökkiä kun ei se halunnu tehdä mun kans mitään (lenkki, lautapeli, elokuva tms.) ja soitin mun kaverille jonka kanssa lähdettiin liikkeelle. saatiin remmiin kolmas kaveri ja ajeltiin puoli yötä kaikkia vanhoja lapsuudenmaisemia yms läpi, muisteltiin menneitä, itkettiin ja naurettiin. ja minä henkilökohtaisesti join 2 pientä tölkillistä siideriä.

no, tulin hipihiljaa kotiin kahden-kolmen aikaan yöllä, kävin hammaspesulla ja kaaduin sänkyyn.

aamulla kun heräsin oli mies, koirat ja auto poissa ja puhelimessa viesti mieheltä, että "v*tun alkoholisti, olis pitäny arvata ettet pysty oleen viikkookaan juomatta!" SIIS MITÄ?! mä juon meistä kahdesta paljon vähemmän vaikka saatankin liikkua paljon enemmän. en ikinä juo itseeni sammumis- tai örvellyskuntoon ja aina pääsen omin jaloin kulkemaan ja puhe sujuu.
mä en saanu vastattua mitään, tuli ihan puun takaa o.O mä en tajua miten tää pitäis nyt ymmärtää??!! ja naisia on muka vaikea ymmärtää...!!!

no juu kyllähän tuo pahalta kuulostaa jos ei pysty olemaan ihankin ilman alkoholia edes koko viikkoa. Mikset juonut alkoholitonta siideriä jos jano iski??? joku riippuvuushaan se on jos aina pitää alkoholillista juoda.

Toi kyllä kuulostaa aika teiniltä, että jos et leiki (pelaa) mun kanssa niin lähen kavereiden kanssa muualle. Ja mistä se mies voi tietää paljonko sä joit?

Mies ylireagoi, mutta Anatolian kanssa kyllä samoilla linjoilla.

Minustakin se, että tarvitsee edes ajatella mitään tipattomia on merkki liiallisesta alkoholinkäytöstä, jota ei mielestäni ratkaista millään kuukauden "katkaisuhoidolla". Ja sekin on todella huono merkki, jos ette kestä toisianne ilman alkoholia tai että tulee tylsää ilman. Runsas vähentäminen on varmaan ihan paikallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;22833656:
meillä oli aika "kostea" loppuvuosi miehen kanssa, ei mitään örvellyskännejä, mutta sattu ihan kamalasti kaikkia kissanristiäisiä loppuvuodelle joissa tuli sitten otettua..

no, sovittiin sit et pidetään "tipaton" tammikuu, eli saunaoluen/siiderin saa ottaa tai esim.jos on ravintolassa niin ruuan kanssa viiniä yms, mutta ei mitään humaltumiseen asti. eli autoa pitäis pystyä kummankin ajamaan koko kuukausi.

no, mies vaan tuijotti telkkaa ja mua alkoi tökkiä kun ei se halunnu tehdä mun kans mitään (lenkki, lautapeli, elokuva tms.) ja soitin mun kaverille jonka kanssa lähdettiin liikkeelle. saatiin remmiin kolmas kaveri ja ajeltiin puoli yötä kaikkia vanhoja lapsuudenmaisemia yms läpi, muisteltiin menneitä, itkettiin ja naurettiin. ja minä henkilökohtaisesti join 2 pientä tölkillistä siideriä.

no, tulin hipihiljaa kotiin kahden-kolmen aikaan yöllä, kävin hammaspesulla ja kaaduin sänkyyn.

aamulla kun heräsin oli mies, koirat ja auto poissa ja puhelimessa viesti mieheltä, että "v*tun alkoholisti, olis pitäny arvata ettet pysty oleen viikkookaan juomatta!" SIIS MITÄ?! mä juon meistä kahdesta paljon vähemmän vaikka saatankin liikkua paljon enemmän. en ikinä juo itseeni sammumis- tai örvellyskuntoon ja aina pääsen omin jaloin kulkemaan ja puhe sujuu.
mä en saanu vastattua mitään, tuli ihan puun takaa o.O mä en tajua miten tää pitäis nyt ymmärtää??!! ja naisia on muka vaikea ymmärtää...!!!

No, rikoit sopimuksenne. Mitä odotit?

juu meillä ei todellakaan ole mitään alkoholiongelmaa kummallakin, tää juontaa rahasta juurensa tää meidän "tipaton". kun oli synttäreitä, häät, joulu yms ja rahaa paloi aivan kamalasti loppuvuodesta niin sovittiin että tässä kuussa "tasataan" kun ei ole tiedossa mitään juhlia tms, et ei menis mihinkään baareihin rahaa.. ja ne mun kaksi siideriäkin tarjosi kaveri..

jos mies ei halua tehdä mun kanssa mitään, niin miksi mun pitäis jäädä kotiin? mulla oli tosi kivaa enkä siitä pode ollenkaan huonoa omaatuntoa, lähinnä harmittaa toi miehen viesti.

Te siis vietätte tipatonta, mutta saunan jälkeen saa kyllä ottaa. Niin ja jos ollaan ulkona syömässä, tai jotain. Tai ylipäätään ulkona käymässä "tyttöjen" kanssa. Kuulostaa hieman oudolta...?
Ja lisäisin vielä, että ei alkoholiongelma välttämättä tarkoita sitä, että ollaan kännissä 24/7, vaan ongelma on kyllä jo silloin, jos alkoholin pitää kuulua joka juhlaan ja vähän arkeenkin. Jos ulkona syömimen ei ole "juhla" ilman sitä viinilasillista. Tai jos ei voi käydä saunassa ilman siideriä/olutta.

Te siis vietätte tipatonta, mutta saunan jälkeen saa kyllä ottaa. Niin ja jos ollaan ulkona syömässä, tai jotain. Tai ylipäätään ulkona käymässä "tyttöjen" kanssa. Kuulostaa hieman oudolta...?
Ja lisäisin vielä, että ei alkoholiongelma välttämättä tarkoita sitä, että ollaan kännissä 24/7, vaan ongelma on kyllä jo silloin, jos alkoholin pitää kuulua joka juhlaan ja vähän arkeenkin. Jos ulkona syömimen ei ole "juhla" ilman sitä viinilasillista. Tai jos ei voi käydä saunassa ilman siideriä/olutta.
Juuri näin. Jospa miestäkin alitajuisesti ahdistaa tämä.

No aika ilkeästi teki kyllä sun miehes... Jos te kuiten vain silleen löyhästi tipattomalla olitte, niin ei se kaks siideriä mitään haittaa... Ite oisin tehny samoin ja ottanu jos joku olis tarjonnu :) Ja ehkä ikävä kyllä myös tuo minun ukko.. eli lähtenyt läppäseen :D