mitähän tulevaisuus tuo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eltzu84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eltzu84

Jäsen
12.03.2006
40
0
6
Elikkäs mulla on tulevaisuus tuomassa edessään todennäköisesti yh elämää lapsen kanssa....oon nyt raskaana viikolla 11 ja lapsen isä on aktiivisesti mukana elämässä(haluaa olla osa lapsen elämää nyt ja tulevaisuuudessa) niin kertokaa minulle mitä kaikkee minun pitää hoitaa että kaikki menisi hyvin ilman mitään sen suurempia tappeluita ja ettei väliin tulisi liikaa ylimääräisiä ihmisiä

hiukka oli vaikeesti selitin mutta jos tulee kysyttävää ni hihkaskaa vaan

jaa a vaikea sanoa, ite ku aloin oottamaan kaikki alko meneen samantien päin p...... ainut mikä ois auttanu ois ollu et oisin pitnäy suun kiinni ja antanu isän mennä omia teitä... lopulta kaikkia sekaantu asioihin ja ainut mikä sai sen loppumaan oli ero, mikä sitten loppujen lopuksi tuliki...

meillä ero tuli jo...ja lapsen isä on mukana raskaudessa ja sitten ku lapsi syntyy mut nyt mietin että missä vaiheessa rupee noit virallisia juttuja hoitaa....tiiä et uskaltaako viel...ku jos nyt jo alottaa 100% stressaamisen ni meneekö raskauden loppuaika sairaalas....

esim mitä virallisia juttuja?uskompa että kerkiät ne hoitaa myöhemminki ja nyt vaan keskityt raskauteen ja nauttimaan siitä =) itellä ei ollu mahdollisuutta nauttia raskaudesta... voit kirjottaa yv:näki jos haluat