S
sad
Vieras
Olenki kirjoittanu miesystävästä tänne, joka haluaa takas suosiooni. Luottamus on nollassa hänen temppujen takia ja tuntuu ettei hän haluakkaan sitä palauttaa (sanomastaan huolimatta). Taaskin jäi valeesta kiinni, pienestä mutta silti ( väitti ettei hällä ole facebook tiliä, kysyin kun muutenki puhuttiin aiheesta ja muistelin et kerran sano tehneensä ku meni kattelee tuttuja, hetken päästä kuitenki myönsi, et onhan hällä ku "kuitenki menet kattoon"), ja suuttui ku mulle tuli paha mieli tuollaisesta, syytti mua taas kaiken pilaamisesta. Muutenki käyttäytyi kummallisesti ja puol h oli kulunut, halusi tulla jutteleen, laitoin vaan txt et meillä vieraita, niin siitäkös suuttu, että just joo, ja puh kiinni!!!
Eikä tämä ainutkertaista, ilmeisesti mun pitäisi vaan olla saatavilla ku herra haluaa ja kun jotain itselleni pyydän (olen koittanut, huudolla ja selittämällä, kauniisti ja vähemmän) ei mitn tarvitse antaa... Leikkii vaan.
Kiitti ku jaksoit lukea
Eikä tämä ainutkertaista, ilmeisesti mun pitäisi vaan olla saatavilla ku herra haluaa ja kun jotain itselleni pyydän (olen koittanut, huudolla ja selittämällä, kauniisti ja vähemmän) ei mitn tarvitse antaa... Leikkii vaan.
Kiitti ku jaksoit lukea