Mitähän tästä pitäis ajatella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Mietiskelin tuossa jos jostain kumman syystä olisin raskaana, kierukasta ja ukon sterilisaatiosta (tehty syyskuussa) huolimatta.
No, testi oli nega. ukko tokas siihen että jos on positiivinen, hän haluaa isyystestin.
Vähän meni fiilikset nyt siihen ukkoon.....
Eihän se nyt sataprosenttinen ole vielä tuossa vaiheessa.
En tiedä oikein, mitä mun pitäis ajatella, sanoinkin että jos sä sellasia vaadit, sitten aletaan puhumaan avioerosta. Luottamus siis täysi nolla ukon puolelta.
Muutenkin tää elo on ihan paskaa, meillä ei hellyyttä ole ollut enää vuosiin. Se kun koskettaa, tarkoittaa se sitä, että on seksiä vailla. Mä olen tosi väsynyt tähän tunteettomuuteen....

No just sitä tarkoitan, että ukko ei luota muhun jos vaatii isyystestiä! Itsekin tietää että jos sterilisaatio on tehty syyskuussa, mahdollisesti voi olla vielä elämää.
Testejä olen tehnyt jo kaksi..

perheen, jossa mies teki sterilisaation ja vaimo tuli raskaaksi pari kk sen jälkeen. niille lääkäri oli sanonut että pari kk ottaa varovaisesti :) joten on se mahdollista.

mutta ethän ole raskaana jos negaa näyttäneet. Tuohon miehen suhtautumiseen vaikea mitään sanoa. Onko teillä ollut jotain tapahtumia yms. joka saa miehen epäilemään. Puhukaa asioista. Voihan olla että mies ei ajatellut mitä sanoi, ja ei osannut ajatella miten reagoit. Tee itse pienen pieniä hellyyden osoituksia pitkin päivää. Jos se mieskin taas huomaisi kuinka kivaa se on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No helvetti, kuten just kirjoitin niin tietää itsekin että elämää voi olla. Siinä on 4kk "karenssi" aikaa, sinä aikana pitää käyttää ehkäisyä!

Sorry, mä en tajunnut tuota osiota. Eli silloinhan ei ole tässä vaiheessa vielä edes "väliä" sillä että sterilisaatio on tehty.
Juu, loukaantuisin syvästi jos olisin raskaana ja mies epäilisi isyyttään.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mutta ethän ole raskaana jos negaa näyttäneet. Tuohon miehen suhtautumiseen vaikea mitään sanoa. Onko teillä ollut jotain tapahtumia yms. joka saa miehen epäilemään. Puhukaa asioista. Voihan olla että mies ei ajatellut mitä sanoi, ja ei osannut ajatella miten reagoit. Tee itse pienen pieniä hellyyden osoituksia pitkin päivää. Jos se mieskin taas huomaisi kuinka kivaa se on.

Ei ole mitään tapahtunut. Siinäpä se.

Mua muuten :kieh: :kieh: aina nämä "puhukaa asioista" -kommentit. "Kas kun ei ole itselle tullut mieleen, hyvä. Minäpä puhun". Kaikkien ihmisten kanssa se puhminen ei vain onnistu.

Seuraava kysymys: "no miksi sitten olet ottanut sellaisen miehen, jonka kanssa ei voi puhua". :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No helvetti, kuten just kirjoitin niin tietää itsekin että elämää voi olla. Siinä on 4kk "karenssi" aikaa, sinä aikana pitää käyttää ehkäisyä!

Sorry, mä en tajunnut tuota osiota. Eli silloinhan ei ole tässä vaiheessa vielä edes "väliä" sillä että sterilisaatio on tehty.
Juu, loukaantuisin syvästi jos olisin raskaana ja mies epäilisi isyyttään.

Niin loukkaantuisin mäkin.

Mua muuten :kieh: :kieh: aina nämä "puhukaa asioista" -kommentit. "Kas kun ei ole itselle tullut mieleen, hyvä. Minäpä puhun". Kaikkien ihmisten kanssa se puhminen ei vain onnistu.

Seuraava kysymys: "no miksi sitten olet ottanut sellaisen miehen, jonka kanssa ei voi puhua". :headwall:

Taidat ottaa tämän kehoituksen henkilökohtaisesti. On paljon parisuhteita missä selvittämättömiä asioita, ja ne voi puhumalla selvitä. Kun toinen ottaa puheeksi. Jos on jo yrittänyt ja toinen ei puhu, niin silloin huonompi homma.

Taidat ottaa tämän kehoituksen henkilökohtaisesti. On paljon parisuhteita missä selvittämättömiä asioita, ja ne voi puhumalla selvitä. Kun toinen ottaa puheeksi. Jos on jo yrittänyt ja toinen ei puhu, niin silloin huonompi homma.

Siis totta kai otin henkilökohtaisesti :D Kun olen joskus saanut samanlaisen kommentin. Ei kai ap kyselisi täällä mitään jos ei olisi puhumalla yrittänyt selvitellä asiaa?

Siis totta kai otin henkilökohtaisesti :D Kun olen joskus saanut samanlaisen kommentin. Ei kai ap kyselisi täällä mitään jos ei olisi puhumalla yrittänyt selvitellä asiaa?

No ei välttämättä ole puhunut :) Monet vetäytyy yksinään miettimään ja murehtimaan. Ja mitä vikaa tuossa kommentissa on? Ei kai sen antaja voi tietää toisen tilannetta heti tarkkaan.