Naapurista kuuluu sen päivänen kolina. Mitään ihmisen ääntä ei kuulu, ei huutoa, ei puhetta ei mitään. Vaan järkyttävä kolina ja pauke. Onkohan siellä rosvoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Äsken kuulu käytävästä, mutta en mä nähnyt mitään kun ovisilmästä kurkein. *minäkö utelias*
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Äsken kuulu käytävästä, mutta en mä nähnyt mitään kun ovisilmästä kurkein. *minäkö utelias*
Hei miten sun uusi tukka? Laitoitko värin?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei kai rosvotkaan seiniä jyskytä kovin? Luulis, et niiden intresseissä olis olla kiinnittämättä naapuruston huomiota.
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Äsken kuulu käytävästä, mutta en mä nähnyt mitään kun ovisilmästä kurkein. *minäkö utelias*
Hei miten sun uusi tukka? Laitoitko värin?
Juu, kiva tuli! (ainakin omaan silmään)
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Alibista voidaan ens kuussa lukea..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:No nyt se mänttäys alkoi taas! Kolmeen asti jatkui yöllä. Onkohan naapurilta seonnut pää? Uskaltasko käydä kysymässä mikä on hätänä?
Alkuperäinen kirjoittaja niina22:onks siellä mies vai nainen? siis naapurissa? Mä en kyllä varmaan yksin menis kattoon.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja niina22:onks siellä mies vai nainen? siis naapurissa? Mä en kyllä varmaan yksin menis kattoon.. :/
Mies tai nainen tai molemmat. Siinä asuu vähän kummallinen pari.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Eikö sieltä ole kuulunut mitään muita ääniä kuin sitä mätkintää? Mitä jos siellä on vaikka jotain sattunut, eivätkä pysty soittamaan apua tai edes huutamaan tms?
Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:Jos siellä on sängynpääty seinää vasten ja siellä tosiaan on nyt vaan sessiot käynnissä?
Joo, kyllä täytyy sanoa että aikoinaan mies asui rivarissa kun seurusteltiin niin en älynnyt olla vähän hiljempaa touhujen aikaan. Oli naapureilla aina aamulla ulkona katseet toisaalle, ennen kun tajuttiin mitä ne luimuilee.
Itse asuin ja asun edelleenkin omakotitalossa niin ei osannut ottaa naapureita huomioon, eikä tuo mieskään osannut ajatella.