Mitä tekisitte jos naapurien tappelu jatkuvasti kuuluis Ahdistaa jo pikkasen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikola

Vieras
Me asutaan sellases kolmen asunnon talossa Ennen ei oo kuulunu mitään ääniä ja rauhallista ollu mut viime syksynä ku tohon yhteen asuntoon muutti tää mahtava lääkäri/opettaja pariskunta lapsineen nii alko tää järkyttävä kiroilu ja huuto ja kolina joka helvatan viikko. Viikonloppuna niitten lapset ku lähtee johonki niin riidat vaan pahenee. Kerran ku kuulu niin sairas kiljuminen niin mies meni soittamaan niitten ovikelloa ja kysy et onko täällä joku hätänä kun kuuluu huutoa No tähän sanoi mies ylikohteliaana että on telkka varmaan vahingossa ollu liian kovalla. Sen jälkeen kuuluki sit koko illan et "nyt sä prkleen ämmä pidät pääsi kiinni ku naapuritki valittaa". Soittaisitko poliisin jos kuuluu selvästi että käytetään fyysistä väkivaltaa? Ei kuitenkaa hirveesti haluttaisi puuttua kun joudutaan samassa talossa asumaan kumminkin. toiselle naapurille ei kuulu kun ei oo seinänaapuri. Tää on oikeesti tosi epämiellyttävää ku ei haluta muuttaakaan mut tyttökin on pari kertaa kysyny et miks setä ja täti huutaa naapurissa. Onks tähän mitään muuta ideaa ku muuttaminen mikä ei tuu meillä kysymykseen?

Soittaisin poliisit!

Kerran asuin talossa jossa asui myös vanhempi pariskunta ja niillä oli aina kauheita riitoja ja siellä paiskeltiin huonekaluja ja esineitä joista kuulu kans hirveä ääni ja nainen kiljui ja huusi kuin viimeistä päivää. Naapurit soitti usein poliisit ja ambulanssilla vietiin naista usein. Sitä oli ihan hirveetä kuunnella :(

mä joudun itte vetää täällä unilääkkeitä jo ku oksennuttaa kuunnella noin sairasta touhua. nainen kuitenki lähtee töihin sitten seuraavana aamuna ettei voi ihan kauheessa jamassa olla vaikka joskus kyllä kuulostaa siltä että joku kuolee ihan just siellä. ja tää mies ei oo aina se joka riehuu vaan välillä sieltä kuuluu myös mieheltä että koita rauhottua jo ym... Tosi kivaa, en kyllä haluais tietää ihan näin paljon naapureitten "keskusteluista" muttei oo oikee muutakaan vaihtoehtoa annettu.

Soittaisin poliisit paikalle ilman muuta. Etenkin jos olisin varma, että asunnossa tapahtuu fyysistä pahoinpitelyä, mutta pelkän metelinkin perusteella kyllä. Ja silloin kun mua pahoinpideltiin, niin olin kyllä kiitollinen sille, joka soitti poliisit paikalle kun en itse voinut/uskaltanut.

kotirauhanhärintäähän tuo on ja väkivaltaa perheen sisällä. seuraavan kerran soitat poliisit paikalle, ei ne sano kuka ne on hälyytänyt ja vaikka sanoiskin, niin sou.