Mitähän tapahtui? Hammassärkyä viikkoja ja kun äsken purukumiin jäi joku hampaan pala sieltä niin kipu loppui siihen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Koko ajan on ollut jomottava tunne vasemmalla takana ja en ole voinut syödä sillä puolella viikoihin tai purra mitään muuta kuin hellästi purukumia. No aikoja ei saa kun syksylle tai sitten jos tosi kipeä niin päivystykseen, mutta sinne meno ongelmallista, joten olen odottanut että menisinkö päivystykseen kun miehen loma alkaa tällä viikolla. Äsken sitten söin purukumia niin siihen tarttui hampaan pala ja se kipu loppui siihen ja voi purra noilla hampailla. Olikohan mulla lohjennut se pala ja jäänyt jonnekin painamaan ientä tms.? Ei ollut lähtenyt vaikka kuinka olen harjannut sitä puolta ja purkkaakin olen syönyt päivittäin. Kai tuota ei nyt akuutista enää tartte lähteä näyttämään kun kipu loppui, mutta pieni pala irtosi? Olin jo soittamassa sinne päivystykseen tiedolla, että vetäkää multa pari hammasta irti kun ne on varmaan mädäntyneet ja en voi syödä niillä koska kipu kamala.

No tilaa se aika nyt sinne syksyksi ainakin. Päivystykseen tuskin enää pääset, jos ei kerta ole kipuja eikä se hammas revi suuta tms.

Turha sitä syksyn aikaa venetyllä, voi ruveta murenemaan enemmänkin tai sitten ruveta särkemään.

Yhteistyössä