mitähän tän miehen mielessä liikkuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ymmärrä ei

Vieras
olen tavannut miehen, joka on kaikin puolin ihana. ollaan tapailtu enemmän tai vähemmän puolisen vuotta. öitä emme ole viettäneet yhdessä, kun on sellainen tunne, että hitaasti hyvä tulee, molempien päätöksestä siis. emme myöskään ole menneet sänkyyn, koska saamme toisiltamme niin paljon hellyyttä ilman seksiäkin..
viikonloppu meni tiiviisti yhdessä ja meillä oli todella hauskaa. illan päätteeksi pohdimme, että taidamme rakastaa toisiamme. eilen vietettiin hellä iltapäivä ja mies lähti kotiinsa hyvillä mielin.
tänään kuitenkin mies vetäytyi täysin. soitin ja kyselin kuulumisia. mies vaikutti hiljaiselta ja vaisulta ja kun kysyin mikä vaivaa, hän pudottikin pommin, että haluaa pohtia kaikessa rauhassa tätä suhdetta. :o mitä ihmettä!? hän haluaa kuulemma miettiä kaikkea tätä viikonloppuna sanottua ettei tee mitään hätiköityä. aika tyhjä olo. aikookohan mies nyt lopettaa suhteen? en kestäisi sitä, olen korviani myöden rakastunut...

[QUOTE="vieras";28701295]Narsistilta kuulostaa. On saanut sut koukkuun niin nyt voi aloittaa vuoristoradan sun tunteilla. Onnee vaan, sinuna ottaisin pitkät.[/QUOTE]:laugh:

Narsistikortti tempaistiin esiin taas ennätysajassa.

Enemmin sun kannattaisi pohtia niitä oman pääsi juttuja. Siis miksei saisi vetää henkeä ja miettiä, mikä on suhteen tilanne? Eihän mies sanonut kertomasi mukaan mitään, mikä viittaisi suhteen päättämiseen.

Eipä noista selvää saa.. Ehkä se löysi uuden. Ehkä pelästyi tunteita. Ehkä ei mitään muutakuin haluaa kiusata sua. Sano että sinäkin mietit nyt kun kerran hän on epävarma niin et oikein tykköö semmoisesta..

totta kai saa pohtia, mutta en ymmärrä miksi juuri nyt. mies kuulosti todella vetäytyvältä, aivan kuin häntä ei olisi kiinnostanut puhua ollenkaan. yritän lohduttautua ajatuksella, että mies säikähti tunteita joita tunnustimme. sitoutumiskammo voi olla vaihtoehto mikä tuntuu kanssa varteenotettavalta vaihtoehdolta. :o

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei;28701329:
totta kai saa pohtia, mutta en ymmärrä miksi juuri nyt. mies kuulosti todella vetäytyvältä, aivan kuin häntä ei olisi kiinnostanut puhua ollenkaan. yritän lohduttautua ajatuksella, että mies säikähti tunteita joita tunnustimme. sitoutumiskammo voi olla vaihtoehto mikä tuntuu kanssa varteenotettavalta vaihtoehdolta. :o

No milloin sitten?

Siis oikeesti!? Oletteko aikuisia? Puolivuotta seurustelua ja ei seksiä! Tooosi outo mies, juokse äkkiä karkuun, sillä kuulostais olevan jotain isompaa ongelmaa, joko korvienvälissä tai sit down there

kaikki ei pyöri pelkästään seksin ympärillä. on koettu, että haluamme tutustua toisiimme ilman seksiä, sillä koemme toistemme läsnäolon riittäväksi ilmankin. täytyy myöntää, että on ollut tilanteita, joissa olisi voinut edetä loppuun saakka, mutta yhteinen päätös on pitänyt silti.
toiseen naiseen en oikein usko, enkä myöskään voisi kuvitella olevani itse sellainen. :o olemme kuitenkin lähes päivittäin yhdessä useita tunteja, öitä lukuunottamatta. kai hän olisi jo kiinni jäänyt, jos olisi joku muu.

Mies on impotentti, homo, aseksuaali tai sillä on joku sptauti.... nyt kun pitäisi edetä suhteessa tuli raja vastaan. Mut todella outo on aikuisella ihmisellä seurustelua puoli vuotta ilman seksiä - yhteinen päätös tai ei :O

[QUOTE="vieras";28701572]Mies on impotentti, homo, aseksuaali tai sillä on joku sptauti.... nyt kun pitäisi edetä suhteessa tuli raja vastaan. Mut todella outo on aikuisella ihmisellä seurustelua puoli vuotta ilman seksiä - yhteinen päätös tai ei :O[/QUOTE]

Peesi tälle! Silloin kun me rakastuttiin nykyisen mieheni kanssa, sain vaivoin pidättäydyttyä, etten heti ekoilla treffeillä antanut :P En halunnut, et se ois saanu musta liian kevytkenkäisen kuvan. Usko mua, kyllä terve, normaali mies yrittää ja ennenkaikkea HALUAA panna, ennen ku puolivuotta on ehtiny seurustelun aloituksesta kulua.

taisin tavata miestäni 2-3 kertaa päivätreffeillä ennen ekaa yötä yhdessä..ja oli kyllä molemmille selvää mitä yötreffeillä tulee tapahtumaan ;)

no ei ap välttämättä ole vanha koni niinkuin te :D me seurusteltiin miehen kanssa 5 kk ennen seksiä, ikää 19 ja 20v silloin. Eka kerta olikin sitten MAHTAVA, ja kyllähän sitä on tässä 10 vuodessa ehtinyt panna sen alkuseurustelunkin edestä....

Yhteinen päätös ettei harrasteta seksiä koska....?
Ja milloin sovitte sen olevan ok?

Puoli vuotta on täysin mahdoton aika olla harrastamatta seksiä, jos osapuolet ovat aikuisia ja täysissä henkisissä ja ruumiillisissa voimissaan.

Miksi te sovitte ettette harrasta seksiä? Miksi mies halusi näin? Eikö hälytyskellojen olisi pitänyt soida jo aikoja sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei;28701530:
kaikki ei pyöri pelkästään seksin ympärillä. on koettu, että haluamme tutustua toisiimme ilman seksiä, sillä koemme toistemme läsnäolon riittäväksi ilmankin. täytyy myöntää, että on ollut tilanteita, joissa olisi voinut edetä loppuun saakka, mutta yhteinen päätös on pitänyt silti.
toiseen naiseen en oikein usko, enkä myöskään voisi kuvitella olevani itse sellainen. :o olemme kuitenkin lähes päivittäin yhdessä useita tunteja, öitä lukuunottamatta. kai hän olisi jo kiinni jäänyt, jos olisi joku muu.

jaa no mun miehellä saattais hyvinkin olla aikaa tollaseen,koska asumme tällä hetkellä eri osoitteissa,näemme kuitenkin joka päivä, hellyyttä ja läheisyyttä on..jostakin syystä tänään enempi kuin yleensä(vaikka yleensäkkin on kohtalaisen paljon) hänellä on myös mt diagnoosi,tapana valehdella ja salata asiotia/sekä vetäytyä.. mikä onkin ollut suhteemme suurin ongelma, hän kun kuvittelee että ongelmat ratkaistaan unohtamalla,eikä puhumalla. Rakkautta on, joten sinänsä olisi vaikea uskoa.. mut toisaalta eihän miehistä tiedä.

joka toinen yö lapsemme on keskimäärin isän luona,vaikka saattaakin olla päivän mun kanssa.. usein iltaisin mies tulee tänne auttaa iltatoimiss aja nukuttaa tytön.. ja ollaan lähekkäin/jutellaan. Olis kyl aika inhottavaa jos se koko ajan arpois mun ja jonkun toisen välillä..mutta on näitä varattui miehiä joilla on syystä tai tosiesta mahdollisuus tapailla toistakin(ajallisesti)

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei;28701530:

ehkä se on yhteinen päätös siksi jos mies on naimisissa eikä halua pettää vaimoaan(tosin toiki on pettämsitä,mutta jotkut taas laskee pelkäsn seksin pettämiseksi)

[QUOTE="vieras";28701812]Noh en mä 19-vuotiaanakaan seukannu viittä kuukautta ilman seksiä,..[/QUOTE]

ja sä et ole koko muu maailma.

oikeasti, maailma ei kaadu puolen vuoden taikka edes vuoden seksittömyyteen. Eikä kaadu suhdekkaan, ainakaan jos se perustuu vähän muullekkin kuin panemiselle. Seksi on kivaa ja tärkeää, mutta turha tehdä kärpäsestä härkästä, jos ap sanoo että se on ollut yhteinen päätös ja molemmat niin halunneet.

Yhteistyössä