Mitähän sit nyt tekis? Pomo ei vastaa viestiin ja toinen pomo kyselee töihin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulma!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulma!

Vieras
Oon siis vloppuna kysynyt tältä ei-vastanneelta töitä ens vlopuksi. Ei ole vastannut mitään. Nyt sit kysyi toinen pomo töihin samaksi vlopuksi, mielelläni menisin (kun haluan ens vlopun tehdä töitä), mutta en tiedä mitä vastaisin kun tämä toinen ei ole vastannut mitään. :headwall:

Siis jos nyt lupaan tälle toiselle ja se keneltä oon ensiksi kysynyt sanookin huomenna, et ois töitä, niin mitäs sit? Toisaalta en viitsisi odotuttaa toisellekaan vastausta, mutta tuskin voin vastata, että "tulen, jos en pääse toiselle". Kuulostaa vähän typerältä. Ja ketuttaa kun toinen ei voi vastata, aiemmin on aina vastannut nopeasti, en ymmärrä miksei nyt sit vastaa ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa:
sano sille kysyjälle että huomenna selviää pääsetkö tulemaan,ilmoitat vaikka 12 mennessä tms

Ja soitat huomenna sitten sille joka ei ole ottanut yhteyttä. Sanot tosiaan että katsot voitko järjestää asian niin. Eli varmistat seuraavana päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa:
sano sille kysyjälle että huomenna selviää pääsetkö tulemaan,ilmoitat vaikka 12 mennessä tms

Niin no, toisaalta. Mut tuntuu vähän hölmöltä laittaa näin, jos en selitä miksi ilmoitan. Kun jos sit meenkin sinne toiselle, niin tää toinen näkee mut joka tapauksessa sit töissä (on siis sama työpaikka) vloppuna ja sit voi tulla sellainen fiilis, et "aha, menit sit tolle toiselle etkä mulle."

Alkuperäinen kirjoittaja Kyl:
Mä ottaisin sen duunin vastaan jota on tarjottu. Vastaat vaan sille toiselle, että sulla tulikin este sille viikonlopulle. Keksit jotain.

En voi oikein keksiä kun on siis sama työpaikka. Eri työnantajat vain. :D Eli meen kummalle tahansa, toinen näkee mut sit siellä töissä joka tapauksessa (tai kuulee, et olin siellä, jos eivät näe).

Sitten voit sanoa työtätarjoavalle että ehdeit jo kysyä hommia viikonlopuksi toiselta, mutta toinen ei ole vielä vastannut, ja sanot että mikäli tuosta toisesta pomosta ei huomenna/ylihuomenna kuulu (eli sinä soitat sille ja kysyt onko se järjestänyt jotain) ja sitten ilmoitat työtä tarjoavalle.

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Sitten voit sanoa työtätarjoavalle että ehdeit jo kysyä hommia viikonlopuksi toiselta, mutta toinen ei ole vielä vastannut, ja sanot että mikäli tuosta toisesta pomosta ei huomenna/ylihuomenna kuulu (eli sinä soitat sille ja kysyt onko se järjestänyt jotain) ja sitten ilmoitat työtä tarjoavalle.

No ehkä se pitää näin laittaa. Mietin vain kuulostaako hölmölle selittelylle? Tosin, minkäs minä sille voin, jos toinen ei kerran vastaa..

BTW: Aika ihme touhoa aikuiselta ihmiseltä olla vastaamatta noinkin viralliseen viestiin. Viestin laitoin jo lauantaina, et varmasti on sen saanut, jos ei ole puhelintaan hukannut.

laita sille viestiä, jolta eka kysyit ja joka ei ole vastannut niin joku tällainen.: hei, koska en ole saanut sinulta vastausta viikonlopun työstä, niin otin toisen työn vastaa jota minulle tarjottiin.
Luulis sen ekan ymmärtävän, että ei se raha sullekkaan tuu ihan noin vaan ja se työ otetaan, mikä varmimmin sadaan. Jospa hän sitten ensi kerralla toimisi sitten ripeämmin.
Pidä huoli et pääset töihin etkä jää lehdelle soitteleen.

Minulle oma työnantaja painotti ettei tekstiviesti ole ilmoitusväline, eli jos ilmoitan vaikka tekstarilla että mursin jalkani, en pääse töihin, sitä ei voi tulkita poissaolo ilmoitukseksi, vaan täytyy soittaa ja ilmoittaa asiasta, ja järjestää lääkärintodistus.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
laita sille viestiä, jolta eka kysyit ja joka ei ole vastannut niin joku tällainen.: hei, koska en ole saanut sinulta vastausta viikonlopun työstä, niin otin toisen työn vastaa jota minulle tarjottiin.
Luulis sen ekan ymmärtävän, että ei se raha sullekkaan tuu ihan noin vaan ja se työ otetaan, mikä varmimmin sadaan. Jospa hän sitten ensi kerralla toimisi sitten ripeämmin.
Pidä huoli et pääset töihin etkä jää lehdelle soitteleen.

Laitan varmasti huomenna näin, jos ei ole vielä vastannut.

Minulle oma työnantaja painotti ettei tekstiviesti ole ilmoitusväline, eli jos ilmoitan vaikka tekstarilla että mursin jalkani, en pääse töihin, sitä ei voi tulkita poissaolo ilmoitukseksi, vaan täytyy soittaa ja ilmoittaa asiasta, ja järjestää lääkärintodistus.

Niin no, meillä nuo pomot kyselee itsekin viestillä töihin, et oletin asian toimivan myös toiseen suuntaan. :D Ja on se ennen toiminutkin, nyt ihmettelen suuresti ettei ole vastannut. Viime viikolla törmäsin häneen sattumalta ja silloinkin tuli jotenkin tunne, et välttelee mua. (Voi olla kyllä ihan omassa päässäni, oon aika hyvä kehitteleen kaikkia "maailma vastaan minä" juttuja, jos jokin ei mee ihan niin kuin olin ajatellut)

Alkuperäinen kirjoittaja siis täh:
Mikä ihmeen työpaikka se semmonen on että siellä on kaksi eri pomoa joilla molemmilla vissiin eri työntekijät???

En tiedä ap:sta, mutta itse siivoilen, ja on erikseen aamu ja ilta pomo, ja välillä hommat menee ristiin.

Mutta sama firma kuitenkin? Onko siis kummassakin vuorossa ihan esimies vai oisko paremminkin vuoropäällikkö tai vastaava?

Mikä ihmeen työpaikka se semmonen on että siellä on kaksi eri pomoa joilla molemmilla vissiin eri työntekijät???

En tiedä ap:sta, mutta itse siivoilen, ja on erikseen aamu ja ilta pomo, ja välillä hommat menee ristiin.

Mutta sama firma kuitenkin? Onko siis kummassakin vuorossa ihan esimies vai oisko paremminkin vuoropäällikkö tai vastaava?

Koko Suomen laajuinen firma missä siivoilen ja iso-iso pomo on kaikilla sama (ei kyllä ole aavistusta edes näöstä/nimestä) ja sitten on esimiehiä, eli duunarin kanalta katottuna pomoja, joilla on omat vastuualueet.

Ei ole sama firma, mutta sama ala. Kummallekin teen töitä silloin tällöin.

Ja en sit eilen vastannu vielä mitään, kello oli kuitenkin niin paljon. Tänään odotan puoleen päivään ja soitan sille toiselle pomolle, jos ei ole vielä vastannut. Ja sit ilmoitan toiselle kuinka käy.