Mitähän se miesten rakkaus on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydän tässä särkyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sydän tässä särkyy

Vieras
Tuntuu tosi hajottavalle kun mies ei halua tehdä yhdessä mitään. Tänä aamuna lähti töihin, eikä huomioinut minua millään tavalla. Ei suukkoa, ei halausta. Ja olen laittanut viestiä että miksi näin. "ota rauhottavia" tuli vastauksesi. Siis mulle on ensisijaisen tärkeää mieheni, ja on todella ikävää kun se ei halua tehdä mitään yhdessä. Istuu vaan tietokoneellaan. Ei ole lapsia, eikä huvita tehdäkään kun on niin vaikeaa muutenkin tämä "yhteiselo". Mikä yhteiselo, tuntuu että yksinhän minä täällä asun. Itkettää kun iso raavas mies ei tajua että kainaloon olisi päästävä. Ja toivoisin että niitä helliä hetkiä tulisi myös mieheni taholta. Ottaa nuppiin ihan kamalasti. Meillä ei ole muutamaan viikkoon aikaa ollut toisillemme, ja nyt kun sitä olisi niin ei kelpaa. :( Siis onko tuo kylästyny minuun? Mitän ihmettä???? Mukamas onnellinen, pah. Humalassa sanoit että haluaa erota kun ei jaksa katsella koiranpentua, joka ei ole vielä oppinut tavoilleen, ja olen muutamana päivänä keskustellut asiasta ja sanoi ettei ikinä halua päästää minua käsistään. Ja koettaa sietää koiraa. Pakoilee toiseen huoneeseen sille koneelleen ettei tarvitsisi olla koiran kanssa. Syö johtoja mutta mikä valittaminen kun minähän se siivoam pissit lattialta ja koulutan pientä rakkauspakkausta. Olisi sytä kouluttaa tuota miestäkin. Mutta miksi pitää olla silti noin kylmä minulle? Muutenkin stressiä ihan tarpeeksi. :( Toivon vaan että se johtuu sen työstä josta se ei myöskään tykkää, mutta miks pitää olla tommonen "rakasta" kohtaan? Kertokaas nyt miesten logiikkaa, oonko minä vaan hyvä reikä siis?

meillä kans hävinny jonnekki noi hellyydenosotukset ym.ei enää pussaile ja halaile niinku aiemmin=(ja jatkuva tiuskiminen nykyään päällä..en tiiä,välillä tuntuu että onkohan kyllästynyt??

Ja siis minä nostin mellakan tosta että kun mies lähtee töihin koko päiväs, ja se aamukahvihetki on se ainut millon voidaan olla lähekkäin niin ei älyä suukkoa antaa. Sanoi että nostan mellakan tyhjästä. Ei se mulle ole yks hailee se kahvihetki. :( Ja kun illalla ukko kotiutuu, syödään ja sit jossain vaiheessa mennään sänkyyn, siellä vasta meillän on aikaa pitkän päivän jälkeen toisillemme. Ja kyllä, nostan mellakan jos en saa sitä aamuhuomiota. Mitä rakkautta se tämmönen on?? Meillä on tällä hetkellä siskon lapsia kylässä. Mutta eikö silti pitäs löytää joku PIENI yhteishetki???? :(

:( onpa kurjaa.
Ohjeeksi sanoisin, että älä nyt painosta miestä yhtään. Anna olla rauhassa, jos toinen haluaa kerta rauhassa olla, vaikka on vaikeata ja pahalta tuntuukin, mutta toista ei voi pakottaa lähelle -se tekee vain sellaisen reaktion että haluaa paeta vaan. Anna miehen olla rauhassa.

Eihän tuo hyvältä kuulosta..kestettävä kai se sitten on ? en tiedä..ite en viittis tommosta katella.. :( ärsyttävää..parisuhteessa ku pitäs ottaa nimenomaan toinenkin huomioon!!
mut elä sää omaa elämääs, tee illala kaikkea kivaa, käy leffassa, lenkillä, shoppailemassa, nää kavereita yms..ei kantsi jäädä "yksin" viikonloppuakaan kotiin viettimään ja murehtimaan, paljon parempi jos meet vaiks sit viikonlopuksi sun vanhemmille tai jonnekin kyläileen..saakoon mies sitten haluamaansa rauhan!! sitä saa mitä tilaa!!

mustakin viime aikoina ruvennut tuntumaan että jo ihan joutuu kerjäämään sitä huomiota ja hellyyttä!lapsi kun on nukkumassa niin omiaan ukko vaa touhuaa ja jos sohval istutaan niin onku toteemipaalu eikä tunnu haleihin ym.vastaavan,murr..että aina rasittaa=/

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
meillä kans hävinny jonnekki noi hellyydenosotukset ym.ei enää pussaile ja halaile niinku aiemmin=(ja jatkuva tiuskiminen nykyään päällä..en tiiä,välillä tuntuu että onkohan kyllästynyt??

ihan niin kuin mun miehestä puhuisit.

Alkuperäinen kirjoittaja toimii:
Ota rakastaja.

Älä sotke tommosia tähän. Sängyssä meillä menee täydellisesti, mutta mietin vaan että minun sydän särkyy kun saan niitä haleja sillon kun minä halaan. Liian yksipuolista, hellyyttä tässä kaivataan. Kyllä sen elämän pitäs olla muutaki ku puuhailua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap-sydäntä särkee:
Ota rakastaja.

Älä sotke tommosia tähän. Sängyssä meillä menee täydellisesti, mutta mietin vaan että minun sydän särkyy kun saan niitä haleja sillon kun minä halaan. Liian yksipuolista, hellyyttä tässä kaivataan. Kyllä sen elämän pitäs olla muutaki ku puuhailua.

Rakastaja kehuu,palvoo,huomioi ja hivelee itsetunnon taivaisiin.Viis nussimisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja TOIMII:
Ota rakastaja.

Rakastaja kehuu,palvoo,huomioi ja hivelee itsetunnon taivaisiin.Viis nussimisesta.

Minä en ole jako, sori vaan. Sydämeni kuuluu vain yhdelle eikä kiinnosta pelkät hivelijät ja kehujat vaan oma kulta.

Meillä yhteisiä vuosia takana kohta 17. Tänäkin aamuna, kun mieheni lähti käymään veljellään hän tuli "pussaan" ennen lähtöä. Joka päivä pusutellaan/ halitaan tai jotenki muuten huomioimme toisiamme.

Alkuperäinen kirjoittaja TOIMII:
Ota rakastaja.

Minä en ole jako, sori vaan. Sydämeni kuuluu vain yhdelle eikä kiinnosta pelkät hivelijät ja kehujat vaan oma kulta.

No se sun oma kulta käskee sun ottamaan rauhottavia, haluaa kännissä susta eroon eikä oikeesti halua että meet lääppimään ja koskemaan. Anna sen sitten oikeasti olla rauhassa äläkä pakottaudu lähelle kun ei sua kaipaa. Kyllä hän sitten pimperoa vonkaa jossain vaiheessa vaikkei muuten sun läheisyys kiinnosta.

Mun pitkän elämäni kaikkien mieskokemusten perusteella voisi sanoa:

taidan olla ihastunut suhun = näytät siltä, että sua olis kiva päästä panemaan

rakastan sua = haluan sua

tehdäänkö jotain kivaa yhdessä = mua panettaa

musta tuntuu, että mun tunteet sua kohtaan on kuolemassa = et haluakaan enää seksiä 24/7 (viis siitä, vaikka siihen olisi miten hyvä syy, esim. päreiksi synnytyksessä revennyt alapää tai vakava sairaus), joten lemppaan sut kohta ellet ala antaa vaikka hampaat irvessä

en rakasta sua enää = löysin uuden pantavan, joten soon moro!

:(

Jos toisenkinlaisia miehiä on, niin antakaa mulle heti yksi sellainen!

Selvinpäin kuulema onnellinen. -Minä kohta en. Eikä myöskään selvänä halua päästää minua menemään. Enkä silti ryhdy jaoksi, jätettäköön se huorien hommaksi "toimii" ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Selvinpäin kuulema onnellinen. -Minä kohta en. Eikä myöskään selvänä halua päästää minua menemään. Enkä silti ryhdy jaoksi, jätettäköön se huorien hommaksi "toimii" ;)

Jätetään rumien ämmien hommaksi sitten vongata edes pientä huomionosoitusta mieheltään. Ehkä hän on oikeassa sen suhteen että rauhoittavat auttais...

Oli niitä helliä päivä vielä ennen ku koira tuli, eikä mies vongannu ees. Eikä hoidellu itsekään hommia koska molemmilla oli kotona lomaa. Se läheisyys ei perustunut hommailuun, muuten vain toisiemme lellimiseen, ja kutitteluun. Nyt se kaikki on sitten poissa. :(

aika yksipuoliselta kuulostaa.. kyllä sen persnahassaaan tuntee jos homma ei pelitä, niinkuin aavistat: häntä ei taida enää parisuhde kiinnostaa. temppuilee vaan ja odottaa että sinä teet ratkaisun hänen puolestaan. sulla on vaikeaa, kun on niin paljon rakkautta mutta toinen ei ota sitä vastaan- olisiko tämä ongelman ydin. katso miten miehesi reagoi jos sanot että et halua vaatia rakkautta. jos hän on samaa mieltä, pääsette ainakin keskustelemaan ikävästä asiasta. toisaalta hän saattaa havahtua tilanteeseen ja tekee asialle jotakin. sulla on nyt avaimet käsissä, miten haluat edetä? kylmettyä kylmässä suhteessa vai avaatko ovia muille mahdollisuuksille?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jätetään rumien ämmien hommaksi sitten vongata edes pientä huomionosoitusta mieheltään. Ehkä hän on oikeassa sen suhteen että rauhoittavat auttais...

Ai minäkö ruma? Kunnioitan itseäni sen vertaa että kun toi mun sonni minut valitsi, niin uskon että hän toteutti omaa periaatettaan silloinkin: eli mitä tahansa lehmää ei huoli, hänellä on tarkka maku. Eli voin sanoa kunniakkaasi nenä pystyssä että olen kaunis. Jokainenhan on tavallaan, mutta eri asia kelpaako, ja minä kelpaan. Sinä et ehkä ole suhteeseen vakavissasi sitoutunut kun et ymmärrä tilanteen vakavuutta, tai oelt jako tai mies. Ihan sama mikä olet mutta en tarvitse yhtään lannistajaa enää, joten voit mennä vaikka huoraamaan tai vaikka paskalle, ihan sama mutta älä pottuile kun huomaan että se sun älys on valahtanu alapäähään ja sitä sitten mainostelet ja kannatat ratkaisuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mimi:
olitteko samaa mieltä koiran ottamisesta vai otitko koiran ilman hänen suostumusta?

Sepä se, tietenkin yhdessä. Oli kuulema tositosi kiva kun koira tulee ja voi metsässä juosta sen kanssa ja rapsuttaa jne....mutta kappas kun joutuu vastuuseen ja huomaa ettei pieni osaa vielä mitään niin paskat valahtaa ison miehen housuun ja pesee kätensä pois koko hommasta. Niin, yksinhän minä jaksan siivota ja tehdä kaikkea miljoonaa asiaa samalla kun pientä pitää kouluttaa. Jaksaisin jos saisin vaastakaikua vähän enemmän.

Yhteistyössä